Diefstal RNS 510

• Dave

Jawel ook bij mij nu de tweede keer. De tweede RNS510 heeft er een week ingezeten en vannacht opnieuw raam rechtsvoor ingeslagen. Niet te geloven.

De politie heeft na de eerste diefstal de rns wel teruggevonden bij drie verdachten. Geen idee of het dezelfde daders zijn…

• Michiel

Grrr, wat een ellende dit.

Wat ik me afvraag, gaat dit probleem door heel Nederland of is het locaal?

Ik woon in Huizen, is het voornamelijk deze regio?

• Thijs

De mijne is in Den Haag gestolen. Ik weet van iemand uit Soest wiens Passat ook is gekraakt (geen RNS), net als die van een ander uit zijn straat (wel een RNS).

Ben van plan mijn ruiten met safety folie te laten behandelen. Ook al betaalt de verzekering, ik vind het erg onrustig om iedere dag weer op een gebroken ruit, een gestolen navigatie en het bijbehorende gedonder te moeten rekenen.

De Passat vind ik een prima auto, maar ik heb er zo weinig plezier van.

• Dave

Bij mij beide keren gestolen in Eindhoven.

De eerste gestolen rns is aangetroffen in Helmond en dat onderzoek loopt nog.

• Martino

Enkele weken geleden ben ik deze discussie gestart en geschrokken van de vele reakties (inbraken)

Mijn eindconclussie:

1. Dit is geen lokale kwaal maar manifesteert zich in heel Nederland.

2. Volkswagen heeft een miskleun. De markt gaat zich tegen haar keren. Men zal dus vroeg of laat wel met een oplossing komen. Helaas te laat voor ons

3. Al eens gekeken wat er zo links en rechts aangeboden wordt op b.v.

Marktplaats en Speurders. Afkomstig uit sloopauto's???????? Laat me niet lachen. De meest apparaten worden ongetwijfeld im het Golfjescircuit verhandeld veronderstel ik.

4. Dus iedereen in je omgeving afraden een RNS 510 te specificeren.

5. Wist je dat bijna iedere Passat CC inclusief RNS 510 geleverd wordt.

Die categorie moet dus extra oppassen

6. Mijn 2e RNS 510 zit er nog steeds in. Iedere morgen weer spannend

• Hans

bij mij ook 2x in het Westland

Leasemij vind het ook prima, verzekering betaald.

ik met de elende, auto weer een kwijt, leen auto en een naar gevoel

Groetjes Hans

Dave schreef:

>

> Bij mij beide keren gestolen in Eindhoven.

>

> De eerste gestolen rns is aangetroffen in Helmond en dat

> onderzoek loopt nog.

• Manfred

18 op 19 april. Zelfde verhaal zelfde techniek ook In Huizen. Schade herstel bedrijf gaat bij de lease maatschappij na vragen of het nog wel zinvol is om de RNS510 in te bouwen.

• Michiel

Bah wat een ellende!!

Ik woon ook in Huizen. Inmiddels na 3 keer inbraak in de Passat CC voor de deur een andere auto genomen.

Erg triest maar het is wel goed voor de nachtrust. Ik hoop dat deze inbraakgolf snel overgaat (moet toch eens ophouden?)

balen al met al.

• Martino

Michael,

Dar is wel erg kort door de bocht. Je gaat toch geen CC de dur uit doen vanwege

die stomme RNS 510. Er zijn nog andere oplossingen lijkt me, niet?Michiel schreef:

>

> Bah wat een ellende!!

>

> Ik woon ook in Huizen. Inmiddels na 3 keer inbraak in de

> Passat CC voor de deur een andere auto genomen.

>

> Erg triest maar het is wel goed voor de nachtrust. Ik hoop

> dat deze inbraakgolf snel overgaat (moet toch eens ophouden?)

>

> balen al met al.

• Michiel

Martino, ik ben reuze benieuwd naar je oplossing…