Diefstal RNS 510

• Arjan

Nog steeds is het een drama met die RNS 510. Ik heb een versie passat met zogenaamd Alarm Plus. Geen probleem voor het dieventuig (ga eens werken voor je geld), ze lichten het portierraam in zijn geheel uit, ontgrendelen de deur van binnenuit, alarm gaat niet af. Demonteren op hun gemak het systeem en vertekken. Een andere optie, melden ze bij Carglass, is het gebruik van een laptop, waarmee de auto kennelijk ook snel open te maken is. Ook de dealer en de leasmij zijn op de hoogte van de enorme aantallen diefstallen, maar ach het eigen risico ligt bij u, So Why Bother. Van de importeur krijg je een nietszeggend e-mailtje dat het ze spijt, maar dat het nu eenmaal zo is.

Voor mij in ieder geval nooit meer een volkswagen, zolang de navi niet goed beveiligd kan worden. Een enorm zwaktebod van VW!!

• Trudy

Beste mensen mijn mening is;

ALLES WAT JE BUITEN NEER ZET IS NIET MEER VAN JEZELF.

Ik vind het heel erg dat ik dit moet schrijven,maar het is niet anders.

Bij ons is het ook voor de tweede keer gebeurd en tweehuizen verder ook voor de tweede keer.

Schoften zijn het ik heb er geen andere woorden voor,ik hoop dat er gauw iets anders voor in de plaats komt want wij hebben heel veel plezier van onze VW cc.

Ik denk niet dat wij er nog een RNS 510 inzetten.

Ik ben er weer goed ziek van geweest.

IK WENS IEDEREEN SUCCES MET DEZE STRIJD.

• Harold

Lijkt me toch voor Justitie niet zo moeilijk dit tuig op te sporen, of zou dit weer niet toegestaan zijn?

http://www.no1alarm.nl/a-8014757/-vind-volg-aanbieding-/tracker-unit-vind-volg-gsm-gps

Inbouwen in de RNS en in actie laten komen nadat 12v wordt onderbroken door diefstal……

• palmi

Vanochtend ook de klos, omg Den Haag… RNS-510. Is een tijdelijke auto en ik had hem pas 3 maanden.

Dat verhaal van VW houdt geen steek. Ik heb een Audi in bestelling staan en dat systeem zit er niet als 1 makkelijk te verwijderen unit in. Zoals te doen gebruikelijk bij klachtenbrieven onwijkt het bedrijf de kern van de klacht, namelijk dat het systeem er in 1 minuut uit is.

Dit alleen al is voor mij een reden om geen VW te kopen (hoewel ik een Passat Highline TFSI heb gehad die zeer goed beviel; daar had ik echter een eigen Pioneer in zitten; die zat ook door de hele auto heen gevlochten). Je vraagt je af of VW ook de mogelijke terugloop van omzet niet als een probleem ziet.

• palmi

Lees de laatste zin nog eens… Het probleem wordt duidelijk bij de gebruiker neergelegd: koop maar goed alarm.

Ook die zin van efficiënt onderhoud (daarom 4 schroefjes…): hoezo, onderhoud? Moet die radio bij elke beurt doorgesmeerd? Echt weer pure flauwekul en de interviewer schrijft braaf mee zonder met een kritische tegenvraag te komen.

• pat

Bij mij inmiddels voor de 4e keer langs geweest.Helaas is het geen optie om een alternatief in te laten bouwen omdat dan een groot gedeelte van je stuurbediening en premium plus pakket onbruikbaar is.

Had VW mij bij aanschaf verteldt dat het systeem zo gewild was had mij het een hoop centen gescheeld.Denk al gauw zo'n 5000 euro bij elkaar, dus zwijgt VW.

Nou, volgende keer geen VW meer dus,hou niet van leugenaars

• roland

Heb afgelopen week een navilock laten plaatsen door een VW dealer. Mooi verwerkt en het ziet en voelt hufterproef. Als ze de RNS nu mee willen nemen ben ik mijn hele dashboard kwijt. Ik hoop de moeite en investering waard.

• Max

Ja hoor, Voor de twee de keer de rns510 eruit gehaald. Dit keer in Sneek. Nog 4 meldingen bij de politie. Weet iemand nog een goed alternatief voor de RNS met de dezelfde functies.??

Groet Max

• Peter

Gisteravond de RNS510 uit mijn Passat gestolen midden in het centrum van Son en Breugel, en niemand die iets gezien heeft.

Wat ik me afvraag: Onder de knop ‘home’ zit mijn thuisadres. Kan het dievengilde dit uitlezen zodat ik over een paar weken weer bezocht wordt?

• na 1 week

Na precies 1 week bezit en 2 dagen geleden een louche taxichauffeur bij mijn auto te hebben gezien is het zover.

Mijn RNS 510 eruit gehaald. Rechtervoorraam eruit geslagen en ws 3 minuten werk. Bedankt volkswagen !