Hallo Geïnteresseerden in de VW RNS510
Bron http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen/Navigatiesystemen/21816542/Vw_rns510_mfd3_oplichting_diefstal.html
Ik heb vorige week een RNS510/MFD3 gekocht van kapaza van de verkoper;
Aangeboden » VW RNS510 MFD3 RNS 510 Sat Nav 2009 version B
Prijs » € 600
Zoekertjesnummer » 21093556Deze man kwam de RNS510 afleveren en installeren zoals was afgesproken via telefoon, dat had hij netjes gedaan maar 2 dagen later in de nacht werd er bij mijn auto de RNS510 uit gestolen, Ik heb aangifte gedaan bij de politie en er werd mij verteld dat het wel vaker gebeurd dat deze navigatie-systemen worden gestolen. na het doen van de aangifte heb ik weer een RNS510 laten bestelen bij deze verkoper maar toen de verkoper bij mij weer langs kwam om de RNS510 te installeren bleek het om de zelfde RNS510 te gaan die de week ervoor uit mijn auto is gestolen ik herkende dit omdat al mijn muziek en mappen hetzelfde waren en in de juiste volgorde. Ik wist 100% dat dit mijn navigatiesysteem was. na het duidelijk proberen te maken aan deze verkoper dat dit mijn navigatiesysteem is, bleef hij ontkennen toen ik eenmaal de politie wou bellen ging hij ervandoor.
Ik heb aangifte gedaan bij de politie, en heb mijn RNS510 moeten inleveren.
De verkoper had lang haar in de vorm van een staartje, was ongeveer 1M 60 lang, van Pools of Oekrainische afkomst, reed in een zwarte Mercedes ML met duitse kenteken die beginnen met een N.