Diefstal RNS 510

• Cool0

Heel het systeem eruit halen? Pff dat is toch niet normaal gewoon.

VW hoort hier actie op te ondernemen.

Ik heb een Golf 6 met een geetst RNS-510 en deze is afgelopen nacht gejat!

Kleine ruitje ingetikt en vervolgens kan je zo de auto deur open maken!! Hoe ongeloofelijk is dat zeg!

Er komt bij mij geen nieuwe RNS510 in maar een JVC of Eclipse met uitneembaar scherm.

• guusje

Nou ook bij mij (Skoda Octavia) is de Skoda Columbus (Skoda naam voor de RNS510) gestolen.

Linkerachter ruitje is ingetikt en vervolgens heel netjes uitgebouwd. Leuk detail, de DVD uit het systeem hebben ze eruit gehaald en achter gelaten…

• Carloz

Ik lag lekker uit te slapen op een koude winterochtend tot de buurvrouw me uit mn bed belde: Dat is toch jouw Passat daar aan de straat?

Bij het zien van mijn ingeslagen ruit, de kapotgetrokken raamlijsten (highline), mijn vernielde sponning en mijn compleet gesloopte dashboard werd ik heel boos en verdrietig.

Vooral ook omdat het die nacht gesneeuwd had en er een behoorlijke laag sneeuw op mijn leder/alcantara bekleding was gekomen.

Na een kijkje op Marktplaats om te kijken of ik mijn eigen systeem misschien te koop zag staan verbaasde ik me over het aanbod van deze systemen voor prijzen die te mooi waren om waar te zijn.

De advertenties waren vaak alleen voorzien van 2 initialen en een mobiel nummer, of bij het bellen naar ene Albert kreeg ik toch echt een Achmed aan de telefoon…

Waarom zijn deze systemen niet voorzien van een afneembaar frontje?

• Jimmy

Vannacht ook mijn RNS510 gestolen. Rechtervoorruit ingeslagen, auto voor de deur. Weg systeem en ellende. Beveiliging door VW is zeer slecht. Jammer van zo'n mooi en duur systeem. Ik was het derde slachtoffer van de dag!

• Crossfighter

16 september voor de eerste keer er achtergekomen hoe het is als de RNS510 gejat wordt uit de Skoda Octavia….

dinsdag 29 september weer mijn vertrouwde autootje terug gekregen en je raad het al. Binnen 5 dagn weer slachtoffer van andermans behoefte om mijn navigatie te stelen!!!!

Blijf toch met je poten van andermans spullen.

Sterkte voor iedereen die helaas hetzelfde meemaakt

• Nima

Ook bij mij was het bijna raak, in eigen overdekte garage zelfs ( tiguan met een klasse 3-alarm), je zou denken is die toch mijn buurman? , gelukkig schade beperkte zich tot een kleijn stukje b-lijst, bij de dealer geweest, kost reparatie (nieuwe b-lijst met arbeid) 125 euro. Ik heb per direkt rns 510 weggehaald. Hoewel het onmogelijk is om de auto in te bereken maar je loopt toch met schade…. vervelend dat je niet van je eigen spul kan genieten…

• Niels

Hoi gedupeerden,

Ik kan jullie ook een hand geven!!!

Die motherfuckers zijn ook bij mij in m'n passat CC geweest en mijn RNS510 eruit gejat.

Een aantal weken geleden heb ik een stel van die petjes bij mij voor de deur gehad en 1 van die eikels liep op mijn oprit van mijn huis.

Ik zag dit vanuit mijn slaapkamer, ik ben er meteen op af gestormd maar toen ik buiten kwam was er niemand meer te zien.

Die waardeloze kutpetjes werken gewoon op bestelling en vroeg of laat komen ze gewoon de navigatie halen.

Sterkte allemaal en maak ze kapot als je ze te pakken krijgt die kakkerlakken!!

• Martijn

Godver de godver,

Ook ik ben de lul!

Vorig jaar mijn type 5 met alles erop en eraan na twee weken gejat, besloten te wachten op de type 6 uiteindelijk begin juli een super wagen geleverd gekregen.

Heb ik welgeteld drie maanden genoten van mijn RNS510,

het bekende verhaal, auto opengemaakt ZONDER braakschade, RNS vakkundig verwijderd, de schroefjes lagen zelfs nog in de auto!

Hufters!

Vandaag bij de garage geweest, zeggen dat er niets tegen te doen is…….

ben benieuwd hoe lang deze nu weer blijft zitten…..

• jeroen

na 3 weken bij mij ook uit mijn nieuwe golf VI gehaald. Ruitje ingeslagen en alles keurig netjes verwijderd.(td) Toen ik die ochtend carglass belde was ik al de 6e volkswagen eigenaar die belde voor een nieuwe ruit. Ze hadden ze niet eens meer op voorraad!::o

Dealer adviseerde om er gewoon weer een nieuwe in te zetten en er het beste van te hopen. Ik heb zijn advies uiteraard niet opgevolgd en ben gaan kijken naar een alternatief. Is niet veel keus kan ik je vertellen, alles is bijna dubbel din inbouw wat ze er ook zo weer uit halen Alleen 2 JVC systemen met slechte interface of een pioneer met een klein afneembaarscherm zonder dvd, hebben een afneembaar front.

Uiteindelijk kwam ik bij Alpine terecht. Enkel din systeem met klapscherm maar met afneembaar frontje. navigatiecomputer los er bij, stuurbediening, bluetooth. Touchscreen werkt echt super en de interface ziet er mooit uit. Nou alleen niet het frontje vergeten eraf te halen.;)

Jeroen

• Jim

Auto-alarm

Stuurslot met digitale ontvanger geeft binnen een straal van 600 meter alle gebeurtenissen weer op de ontvanger. Helpt misschien ook.

www.smartautoshop.nl