Wij hebben sinds kort hetzelfde probleem met vw passat 1.8T van 1997 en naar vw dealer geweest en kon hem niet uitlezen, ben benieuwd wat er bij jullie uitkomt.
hoi sonja
ik begreep dus dat ze bij onsde storing er ook niet uit kregen. Ze hebben nu en boordcomputer vervangen (is dit een duur grapje mannen? of valt het mee)
en een remtang?? vervangen.. ze zijn er dik 4 dagen mee bezig geweest. we mogen zo de auto halen dus hopelijk is nu alles in orde…
liefs lin
Hoi Linda en Sonja.
Heb even verder gelezen over dit probleem.
Het schijnt nog wel eens voor te komen dat de abs computer kapot gaat.
Wat jullie beide al melden dat zelfs de dealer niet in het abs- storingsgeheugen kan komen.
Er schijnt dan maar 1 oplossing te zijn { computer vervangen}.
Er worden ook prijzen genoemd , wordt je niet echt vrolijk van.
En Linda, remtang vast, zou kunnen maar heeft niets met abs lampje te maken.
Succes
Wat voor een %$@# ballentent is dat die garage. Een goed goutilleerde garage moet dat probleem er binnen een 1/2 uur uit hebben.
hebben ze de spleten,waar de sensor tussendoor moet kijken niet dichtgesmeerd met vet of zoiets stoms.
Anders gewoon naar een andere garage en rap : kijk ook eens naar http://www.onderdelenlijn.nl/ ………..en dan abs sensor
Wat voor een %$@# ballentent is dat die garage. Een goed goutilleerde garage moet dat probleem er binnen een 1/2 uur uit hebben.
hebben ze de spleten,waar de sensor tussendoor moet kijken niet dichtgesmeerd met vet of zoiets stoms.
Anders gewoon naar een andere garage en rap : kijk ook eens naar http://www.onderdelenlijn.nl/ ………..en dan abs sensor
Mijn VW-Passat V5 voor deAPK bij Kwikfit gebracht>>>>>>>goedgekeurd.
Ze hadden welnieuwe banden moeten plaatsen EN nwe ruitenwissers ( te hard rubber: veel te goedkope rommel) EN het ABS lampje brand ineens. Antwoord van Kwikfit OOsterhout:“ zaler zeker een toevallig ( toevalbestaat niet; vind ik) steentje tegeaan gekomen zijn tijdens de proefrit. Zeg ik:” en dan gaat het ABS lampje branden en dan keuren jullie hem WEL goed??????????????????.
Nee makkers die monteur die overal zwarte handen op mijn wagen had achtergelaten ZELFS binnen op het vilt heeft de sensor gewoon kapot gestoten met zijn onhandige manier van werken of de wagen op een opstakel laten zakken na montage van de wielen!!!!! basta!!!
Rood cirkeltje met uitroepteken betekent: Remvloeistof niet op peil. (moet tussen max en min staan)
Brandend ABS lampje: Waarschijnlijk een montagefout gemaakt bij vooraswisseling.
Meest gemaakte fout: Voorwielsensors niet ver genoeg aangedrukt.
Andere mogelijkheden: verkeerd ontlucht, bedrading van sensors niet of niet goed aangesloten. (storingsgeheugen al uitgelezen ? )
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?