motor valt uit

• m.smits

Bij mij heeft het oook niet geholpen.

Ga maar eens naar mijn eigen monteurke, kijken wat die er van zegt.

• bart

Hoi,

Heb het zelfde probleem met golf IV 1.4 heb ook de vacuum slang los liggen loopt perfect daarmee maar zou nit de oplossing moeten zijn, als je op marktplaats zoekt onder gasklephuis kom je een bedrijf uit Duiven tegen, ik heb het er wel voor over maar je weet niet of het werkt, mocht er iemand een oplossing weten hoor ik het graag.

Groetjes Bart

• bart

Hoi,

Heb het zelfde probleem met golf IV 1.4 heb ook de vacuum slang los liggen loopt perfect daarmee maar zou nit de oplossing moeten zijn, als je op marktplaats zoekt onder gasklephuis kom je een bedrijf uit Duiven tegen, ik heb het er wel voor over maar je weet niet of het werkt, mocht er iemand een oplossing weten hoor ik het graag.

Groetjes Bart

• gea

Heb gehoord dat het de stationare sproeier ook nog kan zijn.

• Gerrit

wat voor een brandstof tank je bijvoor beeld “witte pomp of tango” dan moet je een paar keer bij een gewone pomp tanken v power of zo iets kan al een heleboel ergenis voor komen heb het zelf ook gehad na 2 keer v power liep hij weer als een zonnetje

• Miska

Bij onze Variant hadden we dit ook, niks aan te doen, comp alles uitgelezen en niks te vinden.Bij km stand 100.000 ging het vanzelf weg en toen gingen we de auto net inruilen…Is erg vervelend en vooral als er niets aan te doen is vlgs VW.Je moet de auto dan eigenlijk aan de comp zetten als er een storing is , maar dat kan niet want dan ben je net op weg.Gelukkig dit probleem niet meer, maar nieuwe VW problemen met nieuwe modellen, niet gedacht maar toch waar.Veel versnellingsbak problemen.Golf.

We hebben meerdere VWs en gelukkig hebben de oudere modellen niet de versnellingsbakproblemen met te dunne olie.Dus….misschien de oude houden en geen nieuwe kopen….Daar stevent VW op af als er momenteel slecht materiaal wordt verkocht.Of over gaan naar andere merk.

• gea

nieuwe roter en verdeelkap en het probleem lijkt bij ons opgelost nu :0

Weet niet voor hoelang