Iets meer als anderhalf jaar geleden heb ik een VW Beetle 1.8 Turbo gekocht van 2001. Sinds die tijd heb ik veel storingen gehad waarvan de meeste met elektra te maken hebben, zoals kapotte zekeringen en sensoren.
Anderhalve maand geleden moest ik weer naar de garage, omdat mn richting aanwijzers het niet meer deden en er ging een lampje branden van de esp. Deze twee dingen hebben ze verholpen, maar toen ze daar mee klaar waren ondekten ze dat de ramen niet meer open en dicht gingen, en het dakraam gaat ook niet meer open en dicht, en de auto kan niet meer op afstand op slot en van slot gehaald worden.
Maar als ik de sleutel in het slot steek kan ik wel beide portieren centraal vergrendelen en ontgrendelen, en mn ramen gaan wel open als ik de sleutel in het slot steek en hem omdraait en dan een paar seconden vast houdt.
Nu hebben ze bij de garage het storings geheugen uitgelezen, en er hebben zoveel storingen in gezeten dat ze denken dat het kastje dat al mn elektra aanstuurt kapot is. Maar het is nogal een duur gebeuren om dat er nieuw in te laten zetten. En ze kunnen ook niet garanderen dat het dan verholpen is.
Heeft iemand goede tips voor mij?