> Dat alleen je instrumentenpaneelverlichting
> knipperde zeg je nu pas
> ……………………………………
Ik dacht dat ik dat goed aangegeven had, maar nogmaals dus inderdaad alleen het instrumentenpaneel(tu).
Ik heb net even 45 minuten gereden, auto paar keer opnieuw gestart maar uiteraard dit keer geen knipperend instrumentenpaneel.
De vrijlooppoelie kunnen we kort over zijn, die zit er niet. Er zit een poelie met een zeskante moer. Is dit overigens minder goed dan de uitvoering mét vrijloopfunctie, zo ja, past dit achteraf ook alsnog zo zonder aanpassingen?
Toen de afgeregelde spanning.
Auto uit : 13,44V (gewoon als extra info erbij).
Auto stationair : 14,44V (14,42 min 14,48 max).
Auto aan en alle verbruikers: 13,85V
Auto aan en alle verbruikers
Hierbij heb ik ook even een raam op en neer gedaan, maar dat had nagenoeg geen effect.
De spanning begon bij 14,24V en schommelde een tijdje tussen 13,99V en 14,24V Na een seconde of 25 bleef hij tussen 13,85V en 13,90V schommelen. Is dit alles acceptabel?
Wat betreft de bedrading, ik heb geen warme bedrading kunnen ontdekken tussen dynamo en accu.
Ik hoop dat je zo voldoende info hebt.
De multiriem piept soms wel, als ik het stuur bij stationair draai dan dalen de toeren even maar als je daar even mee doorgaat houdt hij daar weer mee op. Misschien is vervanging van de riem + evt. poelies binnenkort niet onverstandig.