VW Delta 6 radio

• josdavids

Ik heb nu een 1 DIN radio en wil graag de Delta 6 erin zetten, kan deze er zo in nadat ik dat kleine bakje eruit haal of moet ik een andere console inbouwen, zo ja heeft iemand daarvan de productcode van VW?

Vriendelijk bedankt.

• josdavids

Ik heb de radio er inmiddels inzitten, maar uiteraard niet zonder problemen:

- Na een uur gaat hij uit,

- De verlichting is minder fel dan de rest van de dashboardverlichting en hij dimt niet mee,

- Gala werkt niet.

Ik had reeds een iso naar quadlock stekker gemonteerd en 2 draden naar de tacho getrokken en op pin 8 en 9 aangesloten als zijnde Can bus high en low.

Op diverse fora zie ik mijn bovenstaande problemen ook vermeld alleen doet dan de gehele verlichting van de unit het niet en gaat de unit niet uit als het contact uitgedraait wordt. Bij mij doet de verlichting het wel, zij zwakker en gaat de radio gewoon samen met het contact uit.

Ik kom wel uit bij een can bus simulator dus lijkt het voor zover ik kan bepalen.

Is er een manier om te controleren of je tacho in staat is de can bus signalen te geven?

vr gr Jos