Geachte allenen monteurke,
Ik heb een vreemde klacht met mijn Jetta V uit 2008.
Heb de auto gebruikt gekocht bij VW dealer met een enkele dins radio cd speler. Heb een (eerlijke) RCD 510 , dus niet de populaire en vaak gejatte RNS navi, door de dealer laten monteren, omdat ik wist dat er een ander gateway versie in moest. Anders loopt de accu leeg (wat ik natuurlijk ook gehad heb voordat de gateway erin zat) Nu heeft alles een tijd perfect gewerkt. totdat …
Ineens op een dag mn accu leeg was. via startkabel gestart en naar een garage gegaan. accu was niet stuk etc. toen zag ik ineens op het display dat de deu openstond van de bijrijder. en dat de binnenverlichting bleef branden. vandaar ook dat de accu leeg was. Nu denk je, deursensor defect vervangen en klaar. Echter…
Gister ineens sloeg mn cd speler meerdere keren over. ging spontaan van ene naar volgende nummer. maar het lampje in het display ging uit van de deur. en is nu al 24 uur goed. Dus de deursensor werkt weer en binnenverlichting etc. Dit is toch raar ? heeft de radio invloed op de deur.
Ik weet zeker als ik hiermee naar de VW dealer gaat, ik geen stap verder kom. Iemand hier een idee / suggestie ?
Groeten,
Erik