cofort module

• b-brinkhoff

wvwzzz1jz1do11965

weet niet zeker of dit het goede is heb het ook van de sticker, ben nu niet bij de auto.

• b-brinkhoff

wvwzzz1Jz1D011965

• vw monteurke

Da's geen modeljaar 2000 maar 2001. Dan kan het wel een long-life auto zijn.

Hij zal wel van 2e helft 2000 zijn en de modeljaarwisseling bij VW is in (ongeveer) augustus.

Hoe ik zie dat het een 2001 model is ?

WVWZZZ : deze letters zijn voor de modeljaarbepaling niet belangrijk

1J = het type (Golf 4)

De Z na 1J is alleen een opvulteken en telt niet mee

De 1 na die Z geeft het modeljaar (1 = 2001)

De D geeft de productieplaats aan

De laatste 6 cijfers is het serienr. van de auto

• b-brinkhoff

Kan ik hem van longlife afhalen of om zetten?

Gr bart

• vw monteurke

Ja, als je de service-indicatie met de knopjes op het instrumentenpaneel terugzet wordt het instrumentenpaneel automatisch omgecodeerd naar ouderwetse vaste service-intervallen.

Wil je ooit weer terug naar long-life telling dan moet je wel naar de VW dealer.

Die kan dan met z'n testapparaat de codering van het instrumentenpaneel weer terugzetten naar long-life.

• b-brinkhoff

Hoi,

Nog een vraag, veer onder de bestuurdersstoel is los gekomen veer ziet er heel uit aan allebei de kanten een haakje, als ik de bestuurders stoel eruit haal kan ik dan zo de stekkers van de airbags losmaken of moet de auto dan op contact staan, staat me iets van bij dat bij het stuur loshalen dit wel moest om fout meldingen te voorkomen, denk je dat ik die veer er zo in kan haken of zit die erg onder spanning.

Gr bart

• b-brinkhoff

Hoi Monteurke,

Hoeft niet meer te reageren heb al een oud bericht gevonden van je ,bedankt.

Gr bart