lekkage ruitensproeier golf 4

• Toon

Hoi collega prikkers. ik heb lekkage, achter in de auto wordt de bekleding boven blauw van de ruitensproeiervloeistof, dus slang lek,of los.

Hoe kom ik daarbij, weet niet precies hoe ik de bekleding kan demonteren, zijn daar tekeningen en of beschrijvingen van.?

Wil de rand achter bij de achterklep graag loshebben, dan kan ik er wel bij volgens mij, hoe te doen? Zit dus niet in de achterklep, maar echt boven in het dak

Gr.Anton

• vw monteurke

De afdeklijst van de hemelbekleding kun je vanuit het midden naar beneden lostrekken.

Daarna kun je de uiteinden van de lijst vanachter de bekleding van de C-stijl trekken.

Linksachter in de hoek boven de hemelbekleding vind je een haakse ruitensproeierkoppeling.

Die koppeling zal wel uit elkaar geschoten zijn omdat de achterruitensproeier dichtgevroren zat.

• Toon

Vw-monteurke,

Bedankt! 100 procent score!

Trouwens, wie dat heeft bedacht bij VW zou direct ontslagen moeten worden, als hij dat al niet is. Wat een k**te constructie.

Vr.gr..Anton

• vw monteurke

Als de winter nog even aanhoudt en de sproeier vriest nog een paar keer dicht wordt je er steeds handiger in. :D