verlichting op climatronic

• Sam

Hallo!

Wie kan mij helpen?

Ik heb een VW passat van 2001 benzine met climatronic.

Vanacht tijdens het rijden ging de verlichting van mijn climatronic opeens uit,en temperatuurmeter van buiten deed het ook niet meer. Is er een aparte zekering voor dat of is het gewoon een storing?

• Sam

Hallo!

Wie kan mij helpen?

Vanacht tijdens het rijden ging de verlichting van mijn climatronic opeens uit,en temperatuurmeter van buiten deed het ook niet meer. Is er een aparte zekering voor dat of is het gewoon een storing?

Alvast bedankt!

• Sam

Hallo!

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!!

• vw monteurke

Op het passat forum zag ik toevallig dat jouw probleem meer voorkomt.

zie: dit linkje

Heb zelf dit probleem nog nooit gezien of meegemaakt.

Laat eerst het storingsgeheugen eens uitlezen, misschien dat dat meer duidelijkheid brengt

Voor wat betreft je vraag over de zekering(en)

Een climatronicsysteem heeft meerdere zekeringen.

De positie van die zekeringen is typeafhankelijk. (o.a. motorcode en productiemaand zijn van belang)

• Simon

Hallo,

Ik las zojuist het probleem van de Climatronic. Ik heb met mijn Golf 4 exact hetzelfde probleem. Ik vroeg me af of je toevallig al weet waarom de verlichting van de Climatronic het niet meer doet??

groeten