update RNS 510 / SW

• Peter

Wie weet meer over deze update ? Wanneer komt deze in Nederland. Kan de dealer deze update uitvoeren zijn hier kosten voor ? Heb de update gedownload, maar durf de update niet uit te voeren.

Volkswagen RNS 510 Firmware Upgrade to version 2660 / 2662 / 2664 / 2666 / 2668

Version 2660 / 2662/ 2664/ 2666 / 2668 Firmware for the Volkswagen RNS 510 and the Skoda Columbus has been released and gives new features such as

Voice Control (requires microphone – see Volkswagen RNS 510 Microphone Connection for voice control)

Speed Limit Display

Stability Improvements

Faster Startup

Display OPS and RVC at the same time

SDHC 32 GB Support (HW04 and above)

Display Off on extras tab

Climatronic control if approriate climatronic fitted

Clock display if RNS 510 swtiched off

Excluded roads (under route options)

GPS coordinates entry

Additional adjustments for video

Larger RVC screen with transparent menus at the side

• Dave

Daar was ik ook benieuwt naar.

• vassi

HoiPeter,

weet je waar ik deze software kan downloaden?

of kun je het ook naar mij sturen?

groet, Vassi

• peter

hier kun je de update downloaden

http://www.my-gti.com/1198

de VW dealer in NL kent deze update nog niet !

Dus zoek eerst goed op internet naar de mogelijke nadelen van deze update, voor je hem uitvoert !

• Edwin

Hallo,

Ik heb de update enkele weken geleden uitgevoerd. Ik heb hierbij geen problemen ondervonden. Afhankelijk van je huidige versie van de firmware kan het wel voorkomen dat je zowel de Navigatie data alsook je mp3's opnieuw moet installeren.

• bhp

Beste Edwin,

Hoe is alles verlopen met de update ?? heb je ook een orig telefoon en doet ie het nog ?? loopt je accu niet leeg naa een dag tijd ?? en start de navi op in duitsland ?? en na het aanzetten dat ie geen fix heeft ?? dit zijn nog maar een paar vragen je mag me ook rechtstreek mailen en je verhaal doen of bellen ik hoor graag van je

Groet BHP

• Henk

Hallo,

Ik heb de update wel gedaan, verliep probleemloos zelfs mijn mp3 en nav staan er nog op.

Heb na de tijd wel de nav update gedaan naar V6.

Alleen werkt mijn tel niet meer in mijn mdf display (soms nog wel) en als ik halverwege een mp3 ben en een uur later de auto weer aanstart begint het mp3tje weer van voor af aan.

En krijg nu ook regelmatig op mijn navi scherm te zien dat ik in duitsland rij maar dit wordt vrij snel aangepast door mijn rns.

Echt veel optie's krijg je niet door de update tenzij de rest van je auto het ook kan zoals bv climate control in het scherm werkt bij mij niet en dat zou komen door de module van climate control, die moet ik dan ook vervangen.

Het enige wat anders is dat de weergave van volume nu als balk onder in het display staat ipv een blok in het midden…