dashbord verlichting

• johny

Hallo wie kan mij helpen met mij probleem het gaat om een golf type3 bjr 1993 mijn dashbord verlichting werkt niet meer en de lampjes kachel aanjager en die daar naast ook niet alleen het lampje van km stand die brandt wel en lampje licht schakelaar die brandt ook alleen dus de rest niet hoop dat iemand mijn kan helpen

• Etab

Zekeringen gecontroleerd?

• eef

Zoek het in de zekering,kijk waar het zekeringkastje zit,aan de onderkant van de deksel staan de tekens van de diverse onderdelen,dus kijk op,het dekseltje,waar de betreffende zekering zit,en vervang deze.

• wems

dat moet een zekering zijn of de lampjes zijn kapot deze zijn voor een klein bedrag te vervangen bij een garage ps ik zou niet naar een dealer gaan maar naar een beginner of zo

• erik43

dashboard demonteren en diverse lampjes vern

• johny

heb alle lampjes al vervangen en ook de dashbord schakelaar de klok stopt ook als de motor uit is als motor weer loopt loopt klok ook weer alleen lampje accu olie handrem werken en km teller en oliemeter en benzinemeter de binnen verlichting werkt ook niet meer

• johny

alle zekeringen zijn goed ook lampjes vervangen dat is het allemaal niet

• kevin

Ik denk dat er een storing in je tellerpaneel zit, dus op de printplaat zelf… Is lastig doormeten, wellicht dat je bij een sloop een paneel kunt proberen?

• madmax66

mijn golf start wel maar slaat direkt weer af bij het door starten pakt hij weer op en slaat weer af

wie weet wat dat kan zijn bij het inspuiten in de luchtfilter blijft hij wel lopen