kachel golf cabrio

• vw monteurke

V.w.b. je temperatuur, in een van je eerste berichten schrijf je dat je koelwatertemperatuur 90 graden is.

Dat is een normale motortemperatuur. Niks mis mee

Je kachelradiator-temperatuur, waar dat koelwater doorheen stroomt, kan dus ook nooit hoger zijn dan die 90 graden.

De hoeveelheid lucht die door die kachelradiator blaast is wel van invloed op de mate van afkoeling van die radiator. (toch even naar die luchtinlaat kijken dus)

Als je motortemperatuur goed is en mooi constant blijft en als je kachelinlaat goed open is zou (voor zover ik het op afstand kan beoordelen) alles in orde moeten zijn.

Mocht je desondanks blijven twijfelen, laat dan een VW monteur even kijken en voelen aan je kachel.

Die mensen zitten hele dagen in VW's en kunnen jouw kacheltemperatuur goed vergelijken met andere.

• spijkerman

ja dat kolpt hij blijft op 90 graden staan vind wel dat hij redelijk snel naar die temperatuur gaat binnen 5 minuten hij zak dan ook niet een stijgt ook niet ook is het net of je af en toe de moter lucht ruikt maar dat komt mischien wel omdat er geen in filter in zit. heb een bora hier voor gehad en ging ook naar de 90 graden maar als het wat kouder was bijvoorbeeld in de avond dan zakte hij altijd wat bijvoorbeeld 80 dat doet deze niet maar ik ga wel even bij een vw monteur langs en dan vraag ik wel even bedankt voor de tips en mischien tot de volgende keer .groet henri.