afslaan golf 3

• michael

k heb een golfje 3 uit 1994,n 1.8 gl.de auto slaat af onder t rijden,zowel als bij afremmen,als t rijden zelf.de bobine en de onsteking en t startersblokje zijn al vervangen.en nu slaat hij nog steeds af,na enkele seconden kan k hem wel weer starten..wie heeft er nog goede raad over..hulp gezocht.met vriendelijke groeten michael

• michael

nog steedst geval afslaan golf 3 uit 1994.1800.gl 145000km gereden grote beurt. gehad bij 115000 km.dit was nog de info die er over de auto nodig was geloof k..

• vw monteurke

Zomaar in het wilde weg allerlei onderdelen vervangen zonder er zeker van te zijn dat ze inderdaad kapot zijn is natuurlijk niet echt slim.

Als het mijn auto was zou ik eerst eens gaan uitzoeken waardoor de auto stilvalt.

Meten = weten !!!

Om je een idee te geven hoe je zoiets zou kunnen aanpakken een praktijkvoorbeeld.

Ik heb eens een weekend gereden met de auto van een klant met hetzelfde probleem.

Ik had van collega's een aantal led-controlelampjes geleend en deze met hulpkabeltjes aangesloten op diverse te controleren punten.

Bijvoorbeeld de hall-sensor, de + en de - van de bobine, de benzinepomp.

Al die ledcontrolelampjes waren op een stuk schuimrubber dat op de middenconsole lag geprikt. Goed in het zicht dus.

Op het moment dat de auto stilvalt zie je op welk punt de spanning wegvalt (welk ledje uitgaat) en heb je de oorzaak te pakken.

Bij deze auto hield de hall sensor het af en toe voor gezien.

Dat kon je mooi zien, want het hierop aangesloten led-lampje stopte ook met knipperen.

Nieuwe hall-sensor er in …………… opgelost

• michael

hallo,kzoek een handleiding van n golfje 3 uit 1994 1.8 gl..om te weten te komen of de alerminstallatie en de staronderbreker er origeel opzitten of achteraf zijn bij geplaatst.als er n andere manier is om dat te weten te komen,hoor k dat ook graag natuurlijk..gelieve me zo snel mogelijk wat te laten weten.alvast bedankt,met vriendelijke groeten.michael

• michael

hallo k zoek een electra schem van een golf 3,heb zelf een golf 3 uit 1994 heeft 150000km gelopen,deze valt elke keer uit,t probleem ligt hem in de centrale vergrendeling,alarm en startonderbreker,hoe kan k deze verwieren of uitzetten,want ik heb eigenlijk die dingen niet nodig,is wel handig,maar daardoor valt wel iedere keer mn auto uit..gelieve t zo snel mogelijk te laten weten ivm werk..bij voorbaat dank en vriendelijke groeten michael

• pete

mail mij maar.. grt. Pete.

petepronk@hotmail.com