hallo allemaal,
het is de schrik van je leven als je je auto nadert en merkt dat je navigatie systeem (rns510) gestolen is. dan denk je gelijk aan al die muziek die je op de hardeschijf hebt gekopeerd , de beste muziek, je denkt ook aan de opgeslagen adressen etc….
het ergste was toen ik de politie heb gebeld, ze zeggen dat ik aangifte via internet moest doen en dat ze voor dit niet langs kunnen komen.
en nog erger! ik ben all risk verzekerd maar omdat ik geen alarm heb, krijg ik geen cent terug van de verzekering.
en wat ik niet begrijp is dat de dief geen ruit of slot kapot heeft gemaakt, hij heeft de auto op een of een ander manier opengemaakt zonder die te beschadigen. dat blijft voor mij een raadsel, gebruiken ze een speciale universele remote controle?
als dat zo is dan zijn we de pineut, hij kan zelf in jou auto slapen, terwijl jij thuis ligt te slapen. EN NEE ik doe altijd de deur van de auto dicht en controleer of die echt dicht is , dus niet denken dat ik de deur open heb gelaten.
mijn rns510 is weg uit de auto zo goed als een Dolce Gabanna Zonnebril twv 250 euro.
ik heb inmiddels een nieuwe RNS 510 gekocht via marktplaats voor 600 euro MET BTW BON en morgen ga ik alarm klasse 3 laten installeren (750euro)
hopelijk schrikt de dief van de alarm.
groetjes
Akram