Inleren Polo gasklephuis oke

• reem

Hoi VW-monteurke,

Het inleren v/h gasklephuis heeft geholpen. Ik heb de boel dus niet vergriept….

Hij loopt perfect.

Een andere vraag in het voorbij komen waarop je misschien het antwoord weet….

Past een frontregel/grille van een Polo 6N ook in een Seat Cordoba (Vario) van 1998 of zit dat weer anders bevestigd?

• reem

Aha, dan moet ik even proberen….

Heb de Polo n.m.l. a.s. zaterdag verkocht en haal dinsdag een Cordoba Vario 1.6 van dec. '98 op. Vind de (embleemloze) grille van de Polo echter mooier dan die van de Seat en het front lijkt me nagenoeg hetzelfde.

Thanx

M.v.g. Reem

• rob

heb op mijn polo ook een embeemloze gril. in de kelder een (te koop) embeemloze gril van een seat/ibiza vw/caddy EN DIE PAST NIET OP MIJN POLO dus denk ik dat dit ook voor de polo/cordoba geld

BUT CORRECT ME IF I AM WRONG !

• rob

bedoel seat inca (geen ibiza)

• reem

Ik begrijp je Rob en ik mag er dan vanuit gaan dat een Polo grille niet op een Cordoba (of Ibiza/Inca) past.

De voorbumper van een Seat past n.m.l. ook niet op een Polo omdat ze andere bevestigingspunten hebben. Daar kwam ik van de week achter toen ik om een voorbumper vroeg voor mijn Polo op MP en een kenner me de verschillen aangaf.

(De voorbumper heb ik zelf voorbewerkt en gespoten dus is weer netjes)

Er zijn ondanks de overeenkomsten toch nog wat verschillen tussen de Seat en Polo waardoor de boel niet is over te zetten.

Maar ik begrijp dat je een embleemloze grille hebt liggen voor een Seat, ben benieuwd hoe deze er dan uit ziet, wat voor kleur hij heeft en wat je er eventueel voor zou willen hebben.

Zou je me een foto kunnen mailen?

remy1963@hotmail.com

• rob

zal morgen ff foto maken en emailen naar je

ik dacht dat gril van een seat inca was (weet niet of dit op een cordoba past)

kijk op de foto morgen ff goed naar de bev.punten

• reem

Cordoba en Inca hebben net als de Ibiza dezelfde neus/grille.

Thanx voor de mail en de foto's. Ik ga eens bekijken of hij in de Cordoba past als ik 'm dinsdag heb opgehaald

M.v.g. Reem

• reem

Je hebt mail Rob…..

De Cordoba vario's vielen me erg tegen en gezien we nog steeds onze ‘97 Golf 1.8 variant bezitten en het mooie weer in aantocht is, heb ik ervoor gekozen een bijzonder goedkope maar bloedmooie ’97 Golf cabrio 1.8 met 135 dkm te kopen voor 2.750 euro. Gloednieuwe 17 inch eronder, nieuwe linnen kap, klasse 3 alarm + cv en electr.ramen.

Helaas knalgeel, maar dat vindt m'n vriendin juist erg apart, gezien ze meestal zwart, groen of blauw zijn.

M.v.g. Reem

• rob

had teruggemailt maar die kwam niet door bij je waarom weet ik niet. (kreeg de mail weer terug)

veel rijplezier met je nieuwe cabrio

• reem

Thanx Rob!