Diefstal RNS 510

• RNS

Volgens mij zagen ze dan gewoon je stuur door als je zo'n Masterlock gebruikt…

• Jeroen

Iemand ervaring met het masterlock slot??

Ziet er goed uit. Nu maar hopen dat het werkt.

Worden de RNS510 systemen alleen uit nieuwe auto's gestolen of ook uit oudere auto's waar naderhand een RNS510 is ingezet??

• Jeroen

Iemand ervaring met dit slot?

Ziet er namelijk goed uit.

Wordt de RNS510 ook uit oudere auto's gestolen die een RNS later hebben geplaatst? Of worden ze alleen uit nieuwe modellen gestolen?

• Johan

Die masterlock mag er wel stevig uit zien, een stuurslot is dat zeker niet.

Vooral met die masterlock als (stevige en lange !!) hefboom is een stuurslot in 2 sec. met grof geweld geforceerd en dan zit je met een kapot stuurwiel+airbag en een kapotte stuurkolom.

• Ricardo

Heb een RCD300 in mijn passat….denk dat ik die dan maar hou…jatten ze niet zo vaak volgens mij.

Tomtom zit op mijn telefoon dus geen probleem met navigeren.

• Leon

Hoi!

ik heb zo'n zelfde probleem gehad, maar nu opgelost met het plaatsen

van eeen masterlock stuurslot aan mijn stuur en voor mijn RNS.

Werkt makkelijk en snel!

zie voor informatie waar ik het gevonden heb; www.computersafe.nl

• ali.

hallo,

vorige week was ook mijn golf 5 aan de beurt, alleen namen ze me xenon lampen ook mee, geen ruit in geslagen en heb ook een dikke alarm op zitten (klasse 4) nieks gehoord en gezien, en me alarm gaf ook geen fout code aan, ik heb vandaag een masterlock stuurslot gehaald, wat een waardeloos ding zeg, ten 1st zit spelling in de slot, ten 2de de gat tussen de masterslot en de rns is heel groot kan er denk ik gewoon uit, en de ergste vind ik zelfs dat je stuur nooit recht kan zetten zodat de lange pijp ervoor hangt, je moet je stuur een beetje naar links of recht sturen,om in de stuurslot te zitten, dus dan is de stang veel te ver omhoog of te laag, heb trouwens een golf 5, voor mij is dit een ECHTE een waardeloos product.

• Aart

Ja hier ook. Bijna twee jaar oude touareg. Eergister nacht in de straat voor mijn huis. Twee grote gaten in mijn deur (een boven en een onder het slot). Systeem wel netjes er uit gehaald zonder kapotte connectoren. Alarm is afgegaan maar heeft ze waarschijnlijk niet afgeschrikt.

Zag enkele tips op andere en dit forum:

1. Masterlock

Lijkt mij geen afdoende oplossing. Kans dat ze je stuur er uit slopen met nog grotere problemen dan nu. Ik kan nu tenminste nog blijven rijden.

2. Het systeem met nagels verankeren in de huls. Merken ze pas als ze binnen zijn en dan maken ze waarschijnlijk meer schade (uit frustratie).

3. Wifi webcam op het dashboard. Moet je hem wel dicht bij je huis zetten.

Al met al, #$x*!!

Een ander systeem installeren is ook geen optie vanwege de functionaliteit.

Dus toch maar weer RNS510. Op de deur een sticker dat hij is vastgenageld en eventueel een webcam op het dashboard.

En dan maar gaan bidden?

Oh ja, hoorde dat er gister iemand is opgepakt met 55 systemen thuis! Dus politie doet ook wat!

• Whimmy

Ik vroeg me af, werkt dit slot ook als je stuur in hoogte en diepte instelbaar is???