Ik neem er ook nooit meer eentje ! Ik zou het liefste al van de Golf afwillen. Ik koop zeker geen VW meer! Wat een ellendige club met zo'n systeem.
En ja hoor, weer een gedupeerde erbij!!!
Godver de Godver!!! Wederom de RNS 510. Ruit ingeslagen, netjes de schroeven eruit gedraaid en weg navigatie-systeem.
Ik kreeg een tip van m'n schadebedrijf:
Schaf een stuurslot aan en las er een verlengstuk op met een plaatje dat over je navigatie-systeem valt.
Ik weet het, het is te gek voor woorden maar het schijnt te helpen.
Martin
Had bij aanschaf van de auto met alle opties even een korte discussie met m'n baas over het al dan niet aanschaffen van een alarm. Heb ik toch doorgezet (meerprijs was gering in het pakket +/- 500). Inmiddels twee keer in twee maanden een inbraak. Ruit eruit, maar rns 510 er gewoon nog in. Eenmaal bij Car Glass vernam ik dat ik deze week al de 10e was, maar de 1e waar niets was weggenomen. Zag vervolgens in de ochtend allemaal stropdassen bij hun VW/Seat/Skoda/Audi leasebakken, die stonden te bellen dat ze wat later zouden zijn….allemaal kapotte ruiten en gestolen spullen. Allen geen alarm.
Overigens de afgelopen week dus de 2e inbraak. Ook nu trof ik tientallen hoopjes glas in de wijk en hier en daar een verwilderd kijkende stropdas….
Iedereen die ik ken met dit systeem zonder alarm, is (meerdere) malen bestolen en enkele zien zelfs ervan af om weer dit systeem in te laten bouwen.
Kortom, het alarm helpt echt, deze heb ik al 10x terug verdient. Voorkomt geen ruitbreuk maar ach…..Het is gewoon jammer dat iedereen zonder alarm wel zo'n knipperend waarschuwingslampje en sticker hebben, dus dat heeft bij mij ook geen zin.
Verdenk persoonlijk de nachtdienst van Car Glass ervan….(= onderdeel Pon?) ><
hallo mensen,
helaas is uit mijn golf 6 ook de rns510 eruit gehaald.
raam er niet uit en ook geen braakschade.
HOE DOEN ZE DIT!!!!
afgelope 2 weken heb ik mijn hond snachts in de auto gelaten!
maar toch is afgelope donderdag me ruit eruit gehaald.
gelukkig zat mijn rns 510 er nog in
IK weet het niet meer!!!!
gr. gedupeerde
Bij mij hebben ze zaterdag om 5.40 uur voor de derde keer dit jaar geprobeerd mijn RNS510 te stelen.
Dit terwijl de auto op de oprit staat.
Hoorde mijn alarm afgaan en ben direct naar beneden gegaan en heb ze gestoord.
Linkervoorruit lag er uit en frontje was al van Navi af. Dat gaat dus snel zeg.
Ze zijn gevlucht, auto staat nu in garage en ze gaan kijken hoe ze dit verder in de toekomst willen gaan voorkomen.
Maar goede nieuws is Navi zit er na 3 pogingen nog steeds in.
En ja hoor, ik mag me ook in het rijtje toevoegen!! Ik heb mijn passat variant net enkele maanden, apetrots op de mooie auto met RNS510. Wilde vanochtend naar het werk gaan, zeer vakkundig de bijrijdersruit eruit gelicht en RNS510 gejat. Als ik hier alle ellende lees over dit prachtige navigatiesysteem van Volkswagen, echt onbegrijpelijk dat Volkswagen nog niet met een oplossing komt. En voor wat betreft de dieven: direct op straat afschieten!!
Bij mij is het navigatie systeem 1 keer gestolen uit de CC, raam ingeslagen en navigatie meegenomen,
Daarna nog 2 maal geprobeerd, deze keer hadden de dieven een kasje om de deuren van slot te doen.
Dit keer werkte echter mij zelf gemaakte alarm.
De dieven gingen er met een noodgang van door.
Dit is een draadloos deurbel alarm zie http://www.fakkert-electronica.nl/N_frame.html?http://www.fakkert-electronica.nl/N_grp_21_9-1.html
De ontvanger plaats je in huis en de detector zet je op je dashboard.
Als de deur van de auto open (of er wordt een raam ingeslagen) dan gaat er een bel in je huis af. Je schikt dan wakker, wat je dan wil doen mag je zelf invullen.
Voor 30 euro heb je een goed werkend alarm wat zich reeds 2 maal in de praktijk heeft bewezen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?