Goedendag,
Ik ben het helemaal met de bovenstaande schrijver eens. Vandaag trof ik mijn auto, die overgens gewoon op slot was…
aan voor mijn deur. Mijn man deed hem van het slot, kindje achterin, samen instappen en de schrik was groot.
Weg!! Helemaal WEG. rns 510 VERDWENEN…
Ik snap niet dat volkswagen hiermee weg komt. Met grote ogen staan ze je aan te kijken. Ja als de dief iets wilt hebben, nou dan krijgen ze het wel… was het enige wat ze erover zeggen konden.
Ik vind het echt onvoorstelbaar!
Als ik mijn fiets zonder slot buiten zet dan is het mijn eigen schuld dat deze gestolen wordt. Als ik een auto koop van 40000 euro mag ik alleer eerst verwachten dat er een systeem inzit dat niet zomaar met een laptop te kraken is zodat ze zonder braak de auto in kunnen, en verder ook verwachten dat een mooi systeem als de rns 510 er fatsoenlijk ingebouwd is zodat kraak geen zin heeft. In dit geval vind ik het echt de schuld van Volkswagen, en ik denk eigenlijk dat alle gedupeerden zich moeten verzamelen en dat we een rechtzaak moeten aanspannen. Het is ondeugdelijk geinstalleerde rotzooi en daar mag je een klant niet voor verantwoordelijk stellen. Ik weet niet of meer mensen hier oren naar hebben, maar dit moeten we gewoon niet pikken.
Oja, dan hebben ze nu een setje bedacht, dat zijn schroefjes die er niet meer uit gaan en een een kenteken ingraferen, en dan mag je stickertjes op je ruit doen om te vertellen aan meneer de autokraker dat je deze beveiligingsmaatregelen genomen hebt….moet je trouwens wel zelf betalen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoop van mensen te horen,
Met vriendelijke groeten,
Tiesja Huizenga