Ik heb een Golf 3 bouwjaar 97 laatste model van een Golf 3. Het probleem wat zich 3 maand geleden al had voorgedaan was, dat de auto heel moeilijk starte.
Als hij vervolgens aansloeg kwam er een dikke rook pluim uit de uitlaat (kleur grijs). Was hij warm was het starten geen probleem.
Heb hem naar een garage gebracht en die hebben de bougies vervangen (alle 4). Geen week later was het zelfde probleem er weer.
Weer heb ik de auto naar een garag gebracht die als eerste een Grote zekering in de zekeringenkast (weet niet precies welke) heeft vervangen + een T-stukje voor de toevoer van diesel.
Na 1 week was het zelfde probleem er weer.
Vervolgens nog een keer heen gebracht naar de garage. Ze hebben toen de brandstofpomp vervangen.
1 Maand is dit goed gegaan.
Helaas waren ze radio vergeten aan te sluiten (die het eerst gewoon deed). dit weekend dacht ik kom laat ik even naar de radio kijken. Ik kwam erachter dat zekering 22 (van de radio) er niet in zat. Ik heb deze er in gedaan (niet gebrobeerd te starten, want ik moest gelijk daarna weg. De volgende dag probeerde ik de auto te starten en er gebeurde niks. De startmoter draaide gewoon goed door, maar hij starte niet. Heb de accu toen leeg gestart. Die avond een diesel van mijn vader er naast gehad met startkabels, maar helaas er gebeurde niks. De startmoter draaide steeds rustiger door tot de accu echt helemaal leeg was.
WIE WEET DIT RAADSEL OP TE LOSSEN!!!!!