vw monteurke

• Abel

Volgens mij is het monteurke niet zo goed als hij hier overkomt,op verschillende vragen gaat hij niet op in en als hij het wel doet kost het meteen veel geld

• a3

Volgens mij gaat hij (neem ik maar aan) juist wel op verschillende vragen in. Dat hij niet op alle vragen ingaat is zijn goed recht, hij heeft geen wettelijke verplichting om op alles een antwoord te geven.

Dat alles meteen veel geld kost is ook onzin. Bepaalde reparaties kosten veel geld, en andere weer niet.

En sommige vragen zijn ook niet altijd even duidelijk, zoals de jouwe over het aanrijden van 20 november jl. Als “wij” iets of iemand aanrijden gaat er iets helemaal niet goed. Of “wij” het koppelingspedaal nu snel of langzaam op laten komen.

groet

a3

• Bjorn

Ga spelen jong.

Zie je niet hoe behulpzaam hij altijd is?? Ik waardeer hem zeer. En hij is geen antwoordverplichtige op elke vraag.

Val Monteurke hier niet lastig, ga lekker naar je dealer die je lekker uitkleedt.

• Wes

beste mensen laten we blij zijn met ons VW monteurke,hij is een van de weinige mensen waar je wat aan hebt.Zonder hem wordt het hele prikbord een lachertje.Ik lees het prikbord bijna dagelijks en hoop dat het monteurke nog lang zo doorgaat chapeau.of te wel petje af.

gr Wes

• Abel

Je kan ook naar een andere site

Daar kan je alles vragen over t4 en t5 en veel meer advies en veel goedkoper

• Ron

Wat houd je tegen?

• charles

hier bij wil ik even mijn lof uit spreken !

ik kijk bijna dagelijks op dit prikbord en van audi

monteurke ga zo door, voor mij en vele andere ben je een vakman in hart en

nieren !

• Henk

Wat hebben we nu toch met die Abel aan de fiets hangen?! Waar heeft die man het in hemelsnaam over, wat bezielt die vent?! Vw monteurke is gewoon zeer behulpzaam met uiterst waardevolle tips. Bedenk wel dat formuleren van de vele tips hem ook nog heel veel tijd kost. En de omschrijvingen zijn altijd ook nog zeer prettig leesbaar, mijn complimenten! Mij heeft hij al twee keer geweldig geholpen. Vw monteurke, ik hoop dat je hier nog lang actief blijft!

• Raymond

IDD, wat een onzin Abel. VW-Monteurke heeft ook mij altijd perfect op weg geholpen en kon mij altijd prima antwoorden geven op de door mij gestelde vragen mededoordat ik zo volledig mogelijk beschreef om wat voor auto en probleem het ging. Geef je onvolledige info, kan VW-Monteurke ook geen volledig antwoord schrijven. En check ff hoeveel antwoorden hij geeft en hoe uitgebreid. Enig idee van de omvang van zo'n “operatie” Abel? Zit je wel ff voor achter de pc hoor vriend!

Wees dankbaar of ga langs je garagehouder om de diagnoses te stellen.

M.v.g. Raymond.