Carterpan T4

• Klaas

Lijkt stom maar ik heb een probleempje met het verwijderen van de carterpan van mijn T4 met AJT motor. Er moet een nieuwe pakking tussen, olielekje. Heb volgens mij alle boutjes losgedraaid maar aan het koppelingshuis blijft de pan hardnekkig vastzitten. Zat met 3 boutjes vast aan koppelingshuis, twee onder en een boven de aandrijfas naar het rechter voorwiel. WAT BEN IK VERGETEN? Iemand praktijkervaring? Ook een tekening van alleen de carterpan zou me voort kunnen helpen. OEM 074 103 603 M. Bij voorbaat dank.

• Klaas de B

Kijk, dit is nou precies de informatie waar ik om verlegen zat. Vw monteurke u bent gewoon geweldig. Hartelijk dank!! Morgen gelijk het karwei afmaken.

• HH

Misschien handig (ik was aan het surfen en kwam tegen…..) een pagina met VAG auto onderdelen ala de partscatalogus zoals bij de VW / Audi / Skoda en Seat dealer wordt gebruikt. De link staat op www.onderhoud.jouwpagina.nl (online catalogue) en de inlogcode krijg je erbij als je de link aanwijst.

Suc6

• Klaas

Tnx.

Reparatie inmiddels succesvol afgerond, maar altijd handig voor een volgende keer.