monteurke kom er niet uit

• rob

nogmaals het waterprobleem bij de polo 6n

als ik door de wasstraat ga komt onder de rechterspeaker water naar binnen over de dorpel rubber. ik heb gedaan wat u zei de folie gekocht bij vw alles glad tegen de deur en vastgemaakt met dubbelzijdig kleefband geen plooien erin.

ook de afvoergaatjes zijn open. als het langdurig regent en ik open de deur dan komt bij het eerste gaatje een straaltje water eruit. maw als de deur dicht is dan spaart ie het water dus op. normaal gesproken zou dit ook afgevoerd moeten worden als de deur dicht is (linker deur vertoont dit nl niet werkt alles prima) via de afvoergaatjes. het lijkt wel of het deurrubber van de dorpel de afvoergaatjes blokkeert zodat het water blijft staan en bij een teveel aan water over de dorpel rubber gooit.

zeer vervelend want vw heeft de originele voorgevormde foam niet meer (2 vw dealers gevraagd) wat ik dus kreeg was folie wat ik op maat moest knippen.

aan me deurrubbers is niks te zien enkel dat het water dus over het deurrubber ter hoogte van de onderkant van de rechterspeaker over de dorpel naar binnen komt.

iemand nog een suggestie ?

• rob

gelukt denk ik

folie was gaan scheuren achter de plastic bak van de speaker

dit gemaakt en 10 min de waterslang op het raam het bleef droog

hopen dat het ook zo blijft