motor storing

• armand

ben in het bezit van een passat 1.6 bj 97 als het regent buiten dan wil m,n auto niet starten als het geen vochtig weer is loopt hij wel gewoon heb bij de garage de gas klep met het gashuis laten reinigen dachten dat dit het was als ik de comp uitleest zegt hij alleen dat de koolfilterklep niet naar behoren werkt maar dit lijkt me toch geen probleem te kunnen zijn dat hij helemaal niet start want als het droog weer is doet hij het wel gewoon zou het anders aan m,n comp kunnen liggen dat het regenwater niet goed genoeg uit de paravan bak kan weglopen aangezien de comp daar ook zit ben een beetje ten einde raad

• kommavilozoov

Ik ben ook ten einde raad.

Met kop, staart, hoofdletters en leestekens zou het leesbaar kunnen worden……

• armand

met een beetje water bedoel ik 2/3 centimeter geen bakken met water maar heb vandaag de slang van de paravan al geheel schoongemaakt zodat het water goed eruit kan en de comp gechekt op vocht en gelukkig is alles droog denk zelf dat het water via de slangen van de kachel naar beneden druppelt op 3 stroom stekkers maar snap alleen niet waarrom er dan geen zekering doorslaat i.v.m sluiting met vr gr a.koenen