Xenon

• Golf Variant

Goedemiddag iedereen,

jongens, ik rij nu al bijna 3 jaar VW vol tevredenheid. 1e was een golf3 tdi variant,(ongeluk op de A1 gehad) nu rij ik mijn 2e golf3 variant diesel, jaja helaas geen TDI maar wel lekker zuinig, mijn reistijd is sochtends 1 uur en smiddags 1 uur. Kleur is metalic Paars-Blauw? in ieder geval in Madison uitvoering, geen airco en geen airbag. Met nog geen Ton op de teller. Mijn tdi daarop ingeruild. Aanschafprijs is wel hoog maar goed daarvoor kreeg ik bij mijn Bovag aangesloten garage wel 6 maanden garantie erbij. Verder zijn de bumper enzo allemaal meegespoten. En nog nog steeds geen rammeltje of kraaje te horen (is wel anders dan bij mijn kameraad zijn Alfa 147 Jtd 115pk)…verder wil ik helemaal naar mijn smaak verder tunen (niet motorisch) in ieder geval andere 15inch Velgen en Xenon, daarover heb ik een vraag. Ja natuurlijk kan je daar Xenon in bouwen volgens de autowinkelzaken die het verkopen. Mijn vraag is, wat zijn de voordelen om in een Golf 3 xenon in te laten bouwen.En wat zijn de nadelen?….

groetjes een tevreden VWrijder (Ex Alfarijder)

• MNG

Voordeel: meer zicht, luxere look

Nadeel: in principe niet.

Alleen zijn er een hoop aanbieders. Heb zelf ook Xenon ingebouwd, gekocht via internet voor een goede prijs. Ben er zeer tevreden over.