Hallo,
Klopt het dat een vw bora (in dit geval bj '99) na ± 20 sec. automatisch op slot gaat, als een soort beveiliging ?
Kun je dit ook instellen…?
Vr. groet,
Cihan
Ik denk dat je nu twee dingen door elkaar haalt. Na inderdaad 20 seconden slaat ie terug op slot, mits je geen handelingen verricht aan een deur of achterklep.
De andere optie die makkelijk is in te stellen is de anti carjack.
Als je wegrijdt gaat ie bij een bepaalde snelheid op slot. Als je de sleutel verwijderd slaan de sloten weer open.
Het eerste is volgens mij niet te veranderen, Zal eens in de cpu kijken.
Mzzl
Michel
Ik denk wat Cihan bedoeld iets anders is.
Op het moment als ik met de AB de deuren open en gedurende 20 seconden geen handelingen verricht (dus fysiek een portier openen) slaan de sloten automatisch weer op slot. Dat is geen anti carjack en met VAGCOM 3.11 is dit ook niet uit te schakelen.
Anti carjack wel.
Hiephoi
Michel
Ik bedoel inderdaad geen anti carjack. Michel beschrijft het heel mooi. “Op het moment als ik met de AB de deuren open en gedurende 20 seconden geen handelingen verricht (dus fysiek een portier openen) slaan de sloten automatisch weer op slot”.
Om het verhaal nog ff duidelijkheid te geven. Ik heb er een alarminstallatie in laten bouwen. Na de montage werkte automatische slotvergrendeling na 20 sec. niet meer…
Ik heb trouwens wel de optie anti carjack in de alarmsysteem zelf, maar deze vond ik onhandig en heb deze wel uit laten zetten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?