passat

• Jan

Ik heb een passat uit 1999 en deze heeft 197000 gelopen. Het is een gewone TDI. Toen begin deze week mijn vrouw met de auto weg wilde gaan stopte hij er na ongeveer 30 meter mee. Terwijl hij de dag ervoor nog prima heeft gelopen. Wanner ik hem nu start dan wil hij wel aanslaan maar dat doet hij dus niet. Wat kan er aan de hand zijn?

Jan

• Jan

Het is er een met een brandstofpomp. Waar zit precies de klep die jij bedoelt?

• Jan

Ik ga morgen verder het is nu te donker. Bedankt alvast

Jan

• jan

Beste vwmonteurke,

Ikhebhelaas weinig tijd gehad om mijn auto na te kijken. Het volgende heb ikgedaan: de automatische stop klikt, dus deze werkt de auto krijgt diesel ik heb dat gecontroleerd en ook heb ik gecontroleerd of het wel diesel is, nu dit is ook het geval. Mijn probleem is nog steeds hetzelfde de auto start wel maar slaat niet aan. Hij wil wel maar hij doet het gewoon niet. Ik heb met een vw dealer gebeld en deze kwam aan met het feit dat het ookwel het contactslot kan zijn. Eigenlijk weet ik het niet meer misschien weet jij nog iets?Jan schreef:

>

> Ik heb een passat uit 1999 en deze heeft 197000 gelopen. Het

> is een gewone TDI. Toen begin deze week mijn vrouw met de

> auto weg wilde gaan stopte hij er na ongeveer 30 meter mee.

> Terwijl hij de dag ervoor nog prima heeft gelopen. Wanner ik

> hem nu start dan wil hij wel aanslaan maar dat doet hij dus

> niet. Wat kan er aan de hand zijn?

> Jan

• yildiz

hallo

ik heb ook een probleem met opel zafira diesel ik word er gek van ik heb er heel wat aan gedaan bij het opstarten start het moeilijk na een paar keer start het en de hele dag kan ik het gebruiken als i een dag stil staat gebruurd dit ook ik heb de brandstofpomp uitlaten lezen het is goed de slangen de t stuken veranderd versuivers ende ringen de sensorik hoop dat iemand mijn kan helpen