monteurke kunt u me vertellen wat precies het bakprobleem inhoud van de polo 6n ?
welke code hebben deze bakken en bij welke km stand begint de ellende ?
k heb een VW Polo van ongeveer 10 jaar oud. 2 weken terug maakte ie ineens rare geluiden toen ik naar huis reed. Schakelen ging moeizaam, vooral in de 1 en de 2. Ook rare tikkende geluiden bij het schakelen en wanneer ik het gas losliet, geluid alsof ik opsteeg. In eerste instantie naar de VW dealer (zo'n beetje de enige die open is op zaterdag) en die dachten aan de versnellingsbak. Maandag werd ik gebeld dat dat het inderdaad was.
Kosten om te repareren: 2460 euro! moest dan een ruilbak onder, nog iets aan de koppeling maar dan nog. Echt belachelijk veel geld, zeker voor een auto die 10 jaar oud is (verder nog wel helemaal goed en nog niet veel op de teller). Dus toch nog maar even rondgebeld en kon het bij een ander bedrijf voor 1000 ex btw doen.
Ik kreeg wel te horen dat dit een bekend probleem bij VW Polo (en ook bij seat schijnt) is. Maar ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord. Heeft iemand hier mee te maken gehad? En bovendien, als dit een bekend probleem is, valt er dan nog wat bij VW te halen? Want lijkt mij dat als dit een voorkomend probleem is dat zij dan toch een fout hebben gemaakt?
dit is 1 van de vele verhalen
hallo
ik heb al mijn zekeringen vernieuwd
want er zaten nog het oude typen in
ik heb een golf 2 1992
maar ik heb nu ineens dat mijn temperatuurmeter niet meer werkt
deed die al niet voor dat ik de nieuwe zekeringen er in het gezet
hij heeft het altijd gedaan zou het een draadje kunnen zijn wat los zit
wie heeft er een goed advies
groeten kees
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?