Passat 1998 ik denk basis

• sietze

Hoi

ik heb een vraag aan iemand die weet hoe het zit met passat

kijk ik heb een passat met alleen voor elec ramen

stel ik haal een deurplaat met motor bij sloop weg

set dit achterin en neem ook gelijk een bediening mee voor bij de bestuurders kant waar 4 knoppen aan zitten,

plaatsen stelt geen reet voor

maar ligt de bedrading zo dat het plug en play is of moet ik de kabels nog voor trekken en alles opnieuw aanleggen

ik wil er namelijk alarm op zetten dat als je met ramen open parkeerd

en op alarm drukt dat ook gelijk de ramen dicht gaan

hoe en wat zit dit

• Mieke

Vrees dat er niets ligt. Heb ook een basis gehad en wou speakers achter aansluiten. Lag helemaal niets.

V.w.b. het ramen sluiten, je bedoeld de comformodule. Die werkt nu ook op je voorste ramen. Sleutel in deurslot, links of rechtsom vasthouden. Ramen openen of sluiten.

Ook de comfortmodule kent weer verschillen.

Zo is ie er ook met afstandsbediening.

Lastig denk ik.

Maar he, altijd goedkoper als een comfortline of hoger aan te schaffen.

Ben benieuwd!

Mzzl

Michel

• sietze

Ik weet niet of iedereen bm onderdelen shop kent

maar die hebben we hier in suhuisterveen

die mannen hebben ook een plek in ochten

maar zijn echt enorm berzig met volkswagens je kan er ook de nieuwste dingen krijgen

maar ik denk ik vraag even wat zij denken

en wat uiteraad hun mening is

maar die zijden

NEE niet doen computers en alle rotzooi moet worden aan gelegd kijk en van het woord aangelegd schrik ik niet maar computers

word ik bang van

stel er moet zoveel omgezet worden

dat ik alles helemaal in de war help

ik denk dat mijn dochter achterin toch maar moet gaan leren draaien om het raam los te doen

maar ik dacht als dit nu mee valt lossen we het even op

• Mieke

Weet niet of er iets moet worden aangepast in de ECU. Middels VAG COM (ahum) is er wel iets terug te vinden. Waarschijnlijk zou je die ramen dus middels VAG COM moeten aanmelden bij de ECU. Op het moment dat je de boel aanlegt en daarmee klaar bent, zul je de boel moeten aanmelden. Zie het maar als een printer aansluiten op je computer. Die gaat ook zoeken naar een stuurprogramma. Dit is in mijn beleving in dit geval hetzelfde…

Is maar wat je ervoor over hebt.

Mzzl

Michel