Vrouwenvraag!!

• marlous

Hoi allemaal!

Ik heb een vraagje aan jullie!Deze dame heeft een leuke auto te koop zien staan bij een occasoin mannetje hier in de buurt.Mijn eigen auto een seat ibiza,werd een beetje te klein en ben op zoek naar wat groters.Nu zag ik dit forum en vroeg me het volgende af:

Ik heb een vw passat zien staan:aan de buitenkant puntgaaf en aan de binnenkant ook.Rijdt ok en kan mn eigen auto hierbij inruilen.

Maar nu de prijs:Is dit redelijk?Het is een passat uit 1997,met 180.000 km erop alles erop en aan.Model zonder airco/cruisecontrol.Lichtmetalen velgen enz.

Ze vragen 5500 euro.Maar gezien de kilometers en het jaartal waaruit de auto afkomstig is,toch geen jonkie meer,Vraag ik mij af of het wel redelijk is.

Mensen om mij heen zeggen namelijk dat het vragen om problemen is deze km stand en dat ik straks van de regen in de drup ga…Hoe zit het met die km's

Het is een 1.6 benzine motor.

Allemaal bedankt alvast

Groetjes Marlous

• Mieke

Het is het eerste type Passat de zogenaamde B5. Als het goed is die nog met de oranje knipperlichten. Deze auto stond bekend om zijn draagarmen problematiek. Hiervoor is toen een terugroepactie geweest. Dit kun je zien in het boekje (als deze erbij zit).

Een 1.6 voor deze auto houdt niet over. En dan 180000 km, voor een benzine. Is redelijk veel, wat niet wil zeggen dat de auto daardoor slecht zou zijn.

Zo te lezen is het een basisuitvoering. Houd er rekening mee dat een basisuitvoering ook basisstoelen heeft. Ik hebzelf een Passat 99 gehad als basisuitvoering. Deze stoelen gaven de geest na twee ton. Niet alleen de auto heeft 180000 km gereden, maar ook de stoel…..

Ik kan me voorstellen dat je deze Passat goed vind rijden, je komt uit een Ibiza. Totaal niet te vergelijken.

Hier in het noorden heb je ze staan voor 4500 euro.

Kijk maar eens op www.autofarm.nl

http://www.mediamenu.nl/dealers/website/occasiondetail.jsp?style=3497&fKLANT_ID=3497&fOCC_ID=474209

Deze heeft nog minder gelopen. Weet niet of je een station (Variant) op het oog hebt of een sedan.

Kijk goed om je heen, je kunt je geld maar 1x uitgeven.

Hoe is de staat van de banden?

Remmerij?

Laatste beurt en distributieriem/waterpomp?

Algehele staat auto, ex en interieur

Lopen alle naden netjes in verhouding (koetswerk)

APK, eventuele garantie

Succes

Michel

• Mieke

Enne, laat je nu niet afschrikken, want waar is waar, een Passat rijdt prima!

Ben nu aan het rondrijden in m'n derde en een vierde komt er ongetwijfeld.

Mzzl

Michel

http://www.smoelenpagina.nl/fotos/volkswagen/94.jpg

• marlous

Hallo allemaal,

dank jullie wel voor jullie snelle reaktie!!Ik ga denk ik nog wel even verder kijken dan deze idd.Ik wil hem nog wel meenemen naar mn garage om hem te laten keuren zoals jullie aangeven,als dan blijkt dat hij op zich ok is ga ik maar eens stevig over de prijs onderhandelen.Jammer dat bovenstaande passat niet wat dichterbij staat zeg!Woon zelf in de omgeving van Amsterdam maar ik heb ze zoals die nog niet gezien bij ons in de buurt.

maarre,je weet hoe vrouwen zijn he ,een glimmende passat voor hun neus en ze gaan bijna kwijlen hahahah!Nee maar serieus ik zal mn verstand er bij houden!

• marlous

OOh ja mocht iemand nog een ingeving hebben,ik zoek een sedan…Laat het aub weten,zal regelmatig nog even hier op het forum kijken!!Groetjes Marlous

• Mieke

Dat van die vrouwen en de Passat kan ik alleen maar bevestigen.

Zodra ik op de motor stap, laat mevrouw de Lupo staan en stapt over in de Passat….

Daar gaan m'n banden!

Succes, en helaas ik kom uit het hoge noorden, waar je nog wel fileloos kan rijden!

Dat was het ook…..

Mzzl

Michel

• marlous

Kan ik me helemaal voorstellen hoor!!Die lupo is toch een beetje “schattig”.Passat is tenminste een auto waar je mee gezien kan worden (ik zal even lachen naar de …flits..)

En inderdaad lang leve de A10,hoeveel kan een mens in de file staan zeg!Greetz!