Geruis

• Cihan

Hallo,

Boven een snelheid van ± 100 km per uur ontstaat er bij de voorste deuren veel lawaai/windgeruis terwijl alles wel goed is afgesloten. Heel frapant vind ik dat het alleen de voorste deuren zijn voornamelijk de linkerdeur, de rechter deur iets minder. Maar van de achterste deuren is niets hoorbaar. Wil dit nu zeggen dat de rubbers van de deuren aan vervanging toe zijn of heeft deze auto een opdonder gehad zodat ze de deuren niet goed op hun plaats hebben gezet…?

Het gaat hierbij om een bora tdi 90 pk bj '99 241000 km

Graag uw reacties.

• Cihan

Hallo VW monteurke,

Waar ben jij werkzaam en hoe hoog is jouwn uurloon.

Als jij deze reparatie/aanpassing zou moeten doen wat zou je voor deze klus vragen als ik vragen mag…

Groet,

Cihan

• karen

en bij ‘n golf van ’96 dan??

aan de bijrijders kant is het net of de deur niet goed dicht is door de wind,terwijl dit wel is.

kan die versteld worden?

• karen

oke hartelijk bedankt, zal het in de garage vragen als die rond maart de beurt krijgt , doet ook ggen haast

wil je nog 1 ding vragen:

de centrale vergendeling doet het niet meer , met de sleutel wel maar niet met afstandsbediening

het lampje op de afstandbediening doet het wel als je h'm indrukt.

nu wil m'n man er zelf na kijken maar waar zit dat ding eigenlijk?

de kabels lopen van de deuren naar achter het dachboard

weet je ongeveer waar die meestal zitten?

alvast heel hartelijk bedankt

• karen

hij is nadehand ingebouwd ja want alleen de 4 portieren zijn het en dus niet benzineklep en achterklep.

en ken helaas geen foto's knippen laat staan hierop zetten maar het is gewoon 'n vierkant kasje met 2 knoppen 1-2 dus alleen met romeinsecijfers en op de achterkant staat rcd (dan nog iets wat onleesbaar is ) en dan NL.

hoop dat je hier wat aan hebt

en het gekke is dat het met de sleutel wel werkt

ps: heb al de batterijen geprobeert………

• karen

voor foto's zie je mailbox

't is toch gelukt

• Cihan

vw monteurke, ik wou je nog even bedanken voor je uitleg. Het heeft me flink geholpen.

Ik heb de puntlasrand een beetje naar buiten getikt met hamer en een stukje hout. Het scheelt enorm. Het geruis is bijna niet meer hoorbaar. Het sluit nu beter aan mekaar.

Thanx.