Het volgende is/was er aan de hand. De cc van mijn Golf V TDI deet het niet, deze is (onder garantie na 5 delear bezoeken) verholpen door de richting aanwijzer/cc bedieningsorgaan aan het stuur te vervangen. 3/4 jaar nadien (auto inmiddels 2,6 jaar oud) was dezelfde storing weer terug, deze is na 2 delear bezoeken verholpen door, zoals men toen vertelde, weer het bedieningsorgaan aan het stuur te vervangen.
Nu kreeg ik vorige week (3 maanden na de reparatie!!) een rekening van de dealer van maar liefst ?340, hierop stond als reparatieomschrijving het oplossen van een kabelbreuk ter plaatse van de ruitenwisser voor waarmee mijn inziens dus aangegeven wordt dat de cc storing hiervandaan kwam. Ik heb een aantal vragen:
1) Kan de cc storing veroorzaakt worden door een kabelbreuk ergens in de beurt van de ruitenwissers?
2) behoort de VW dealer deze reparatie niet onder garantie te laten vallen aangezien dezelfde storing 3/4 jaar geleden (binnen de fabriekgarantie) ook al is verholpen?
Ik heb het gevoel dat ik wordt geflest. Ik ga zo even naar de dealer om hun te laten uitleggen hoe het volgens hun zit, maar ik heb zo'n flauw voorgevoel dat men met een heel mooi verhaal komt.
Graag advies!!