binnenverlichting best.portier gaat niet aan

• leon

Van mijn Golf IV gaat de binnenverlichting en het rode lampje in het portier niet aan als ik het bestuurdersportier open. Rechts werkt alles wel. Heeft iemand een idee hoe dit te resetten is (want daar zit het hem volgens mij in)?

Bedankt!

• leon

Nou… pas heeft de auto een beurt gehad en toen werkte alles zoals het zou moeten werken…voor een korte tijd althans. Het lijkt wel alsof je een soort code met de afstandbediening moet invoeren…3 keer op slot en 1 keer open ofzo… Klinkt maf, maar ik heb nog zo'n mysterieus probleem…als ik de kofferbakhandel wil openen terwijl de auto nog is afgesloten, gaat deze niet open (gelukkig). Als ik daarna echter met de afstandbediening de auto open, gaat de kofferbak niet meer open…dit moet ik dan met de sleutel doen (ten overvloede; laat ik de koferbakhandel met rust als de auto nog afgesloten is, is deze gewoon te openen als ik de sloten heb ontgrendeld met de afstandbediening).

Kan het iets te maken hebben met het loskoppelen van de accu, gezien de beurt onlangs, of rust er een vloek op mijn auto…?

Nogmaals bedankt voor je reactie op mijn eerste vragen, Monteurke!