ruitenwissermotor

• Maurice

beste prikkers,,,,,

ik heb een vraagje mijn ruitenwissers doen het zeer langzaam en komen bijna niet meer van de plaats af. Dus volgens mij is de motor kaduk…… heeft iemand ervaring wat hiervan de kosten zijn,en of dit zelf een beetje te herstellen is.

• tommie f

Ofschoon het u teveel moeite is om tenminste het type en modeljaar van de auto te vermelden denk ik dat uw ruitenwisserasjes vast zitten.

Wip de verbindingsstangen tussen motortje en asjes eens los en kijk dan eens of de asjes wel goed gangbaar zijn.

• Mieke

Vervangen kan altijd nog!

Mzzl

Michel

• a3

Zelfde gehad met mijn golf 4. Daar betrof het het vastkoeken van de wisserarm-assen in de bussen. Dus niet de motor zelf. Noodoplossing is veel WD40, anders demonteren, schoonmaken, invetten en terugplaatsen. Is bij de golf goed zelf te doen.

• Maurice

beste prikkers,,

Ja zo is het natuurlijk moeilijk gokken het betreft een golf 4 bj 1998…

Maar alvast bedankt voor de gegeven info..

Maar het probleem is tot hij het eerst heel normaal deed wel sloeg hij af en toe door tegen raamstijl… en nu gaaat hij heel langzaam en vanmorgen ging hij bijna niet meer over het raam,dus maar ff geholpen.. maar ik wil ff weten wat de kosten zijn om dit te laten maken in een garage.. dus ergste geval een nieuwe motor.en hoeveel werk dit betreft

Met vriendelijk groet,

Maurice

• Maurice

beste prikkers,,

Ik heb ze weer aan de gang, de oplossing van a3 heeft geholpen.alleen mijn handen na de……. omdat ik die zwarte plaat maar half los kreeg maar tis toch gelukt

Nou mijn dank is groot en zo houden wij toch de VW aant lopen

Groeten

Maurice