Lampje Vevangen Hoe?

• Tdi

Hallo Iedereen, Ik rij een Golf Type3 Tdi, Ik wil graag De lampje Vervangen In de Middenconsole, Ik krijg in iedergeval de Knop los, de middelste van de 3 dus! Maar goed het desbetreffende Lampje ligt best wel diep erin, Hoe krijg ik de Lampje eruit?En is de lampje eruit halen met een ElectronicaTangetje een Optie?….

Groeten,

Een tevreden Tdi-Rijder!!!

• Thijs

hallo, als je zekerweet dat het lampje eruit gedraaid kan worden, dus E of H voetje, dan kan je ook proberen om een stukje kabel of draadader (waarvan de binnendiameter net ietsje kleiner is al de doorsnee van het lampje) eruit te halen,

dus da stukje draad om je lampje schuiven, moet wel strak zitten. ;)

suc6

met een tangetje kan je ook proberen, maar mssn maak je het glaasje kapot en krijg je het er helemaal niet meer uit.

• Mieke

Gewoon verwijderen met een pincet. Dat het oude lampje stuk gaat is niet erg, is immers al stuk. De nieuwe voorzichtig plaatsen.

Heb het bij mijn Passat zo ook gedaan.

Mzzl

Michel

• Tdi

Ok Jongens Nog Bedankt voor De Tip, ik ga het gelijk proberen. Ben zelf net achter gekomen dat op de ZOEKfunctie deze onderwerp al een paar Keer is behandeld!! Haha ok dan….

Greetz,

Tdi-Tje!!

• J.M

oud stukje ruitensproeier slang aan een M5 boutje werkt perfekt

• Tdi

Oke

• Tdi

update! Lampje is vervangen d.m.v. de opzetstuk van een siliconenkit, even op maat snijden, dat het bijna over de 1.2. watt steeklampje kan schuiven, even de opzetstuk beetje verwarmen met een aansteker dat het zacht wordt, over de lampje heen schuiven, even een paar seconden wachten, dan iets draaien en eruittrekken maar, (dit is mij overigens na de 2e keer pas gelukt) , nieuwe lampje kreeg ik erin weer met behulp van dezelfde opzetstuk, deze keer hoef je em niet voorteverwarmen, alleen wat ik gedaan hebt is, een beetje in knijpen, dan kun je de nieuwe lampje erin vastzetten, dan erin drukken, een kleine kwartslag draaien, en je haalt de opzetstuk weer makkelijk eruit!! Appeltje eitje, zogezegd zogedaan!

greetz,

Tdi!