barrel met kuren

  • annemiek

    Mijn prachtige barrel uit 92 vertoond wat kuren.

    Het is een polo.

    Kuur 1 de verwarming/koele blazer stand 1 en 2 doen het niet meer, stand 3 wel.

    Was een aantal maanden geleden ook al en toen heeft iemand voor mij het filter vervangen en deed hij het weer. Moet je zo'n filter elke paar maanden vervangen?

    Nee toch?

    Kuur 2 de polo heeft op het moment erg veel dorst, drinkt liters koelvloeistof.

    Het is ook wel warm, maar nu is hij toch echt aan het overdrijven, wekelijks een paar liter.

    Hoe dan ook, die troep is nog vrij duur ook, maar nou hoorde ik van iemand dat hij ook water lust, zou me al weer wat geld schelen:) Klopt dat?

    Weer van iemand anders hoorde ik dat er een soort spul is wat je in de tank gooit waar de koelvloeistof in hoort en dat dan de gaten (ja die zullen er wel in zitten) dicht gaan. Klopt dit?? En kan je dat gewoon overal kopen?

  • Mieke

    O ja als je witte rook achter je auto ziet en niet voor je auto, is dat geen mist maar dan gaat je motor binnen afzienbare meters de geest geven. Over een lekke koppakking gesproken……..

    Mzzl

    Michel

    Zonder “hackdingen”……

  • ster

    haha

  • annemiek

    haha je weet het wel met humor te brengen :)

    Waarom krijg ik toch elke keer het idee als het om auto's gaat dat ik mijn haar echt moet gaan blonderen bij de kapper………

    Kun je niet een cursus autogebreken oplossen voor vrouwen geven?

    Alhoewel, waarschijnlijk slaag ik daar dan voor op mijn negentigste als ik een nog groter gevaar op de weg ben geworden omdat tegen die tijd mijn grijze haren en rimpels voor mijn ogen en oren zakken.

    Het was inderdaad niet het filter wat toen is vervangen, nou ja dat is ook vervangen maar ook een andere kachelmotor (van de sloop).

    Gisteren heeft iemand gekeken of de zekeringen nog goed waren (voor de kachel), die werken nog.

    Ook heeft diegene gekeken of er geen water in het oliereservoir lekte, want dat zou ook nog kunnen. Dat was niet het geval, dus waar het water blijft is een raadsel.

    Inderdaad was een conclusie dat het hoogst waarschijnlijk aan de koppakking zou liggen, en dat vervangen ervan wel meer dan 10 keer kapper kost, omdat die koppen dan bijgevlakt moeten worden. Waarschijnlijk wel 20 keer kapper, tenzij ik mijn haar elke keer laat blonderen.

    Overigens wordt mijn motor niet te warm, er zit een temperatuurmeter op die ik in de gaten houd.

  • roodkapje

    ik zou je haar thermometerrood laten kleuren ! dan floekt het zodadelijk niet zo erg als je meternaaldje in het rood staat .

    en bij pech langs de weg word je eerder waargenomen !

    al thans kan blond ook handig wezen om mee teliften als je met pech staat ;)