Inhouden motor

• Jos

Hallo,

Ik reed laatst in een seat cordoba tdi 110pk ( tis toch een VW motor :) ) en na een paar minuten rijden hield hij ineens in, je hoorde de turbo eveneens minder fluiten. Even opnieuw starten en probleem voorbij, dit is nu de 2e keer in ong 1,5 mnd. Wat kan hier de oorzaak van zijn, de 1 zegt Lmm de ander zegt dat er mss iets vast zat in de turbo.

Alvast bedankt, Jos

• Theo

Heb ik precies hetzelfde met mijn Passat TDI van 1997.

Die houd ook regelmatig in. Volgens mij is dat de LMM. Ik wil eerst de ervaringen horen van andere bestuurders van VW's die dezelfde problemen hebben.

Misschien kun je zo'n ding wel schoonmaken. Ik weet niet of iemand zon'n dergelijke ervaring heeft.

De een zegt je hem vervangen door een Merceders LMM, is beter. Ik weet het niet.

Ga hem binnenkort wel losschroeven. Misschien wel loscontact wie zal het zeggen.

Ik hoor het nog wel van jouw

• Jos

Ik heb de lmm losgehad, maar er valt zo weinig aan schoon te maken volgens mij. Ik weet ook niet hoe je hem evt. kunt doormeten. Ik heb hem nu schoongeblazen, en tot op heden nog geen last weer gehad, maar zou ook toeval kunnen zijn.