Met Pijn In Mijn Hart...

• Alfa-Driver Q4!!!

Helaas Met Pijn In Mijn Hart Heb Ik Vandaag Mijn AR 146 2.0/16v Ti : 160PK, SQUADRACHIPPED!!!, Kleur Nero Zwart, BWJ 1997, Km.Stand 177.000 ingeruild voor een VW GOLF Type 3, Kleur Zwart, Een TDI Met 90PK, Met 150.000Km op de teller, i.v.m. Werk Over Ver, Met De Alfa is het me iets te duur om te rijden, Waarom Een Golf? De Garage waar ik die Alfa Vandaan hebt gekocht, raadde mij aan om deze GOLF aan te schaffen, heel betrouwbaar, en je kunt er nog jaren plezier van hebben, Ik vind de kwaliteit van de 146 persoonlijk beter dan van de Golf 3, en interieur ook veel mooier dan die van de Golf 3…..De Golf rijdt wel lekker, ik heb em nu 1 dag precies, Hij had er ook een Alfa Romeo 156 JTD staan, …..Een Alfa Romeo 156 JTD met 115 PK, en mijn Golf 3 heeft 90PK, of had ik beter omdat ik eigenlijk nog steeds een groot Alfa Hart hebt, toch maar voor de Alfa 156 Jtd moeten gaan? …de Monteur van mijn garage zei, dat ik met de Golf 3 veel gunstiger was voor mij, omdat het een stuk scheelt in Money, dan de 156JTD. Hij Zei allebei de wagens hebben sterke motoren mits goed onderhouden….verder ben je een stuk goedkoper in onderhoudkosten met de Golf 3 TDI dan de AR156JTD!!!! En daar ging ik voor, een goede kwalitatief Auto die op Diesel rijdt. Wat denken jullie zelf? Heb ik een goede keuze gemaakt?…..

Salute,

Brian!!!

• marcel

je hebt een hele goedde keuze gemaakt.

deze tdi-motor krijg je niet kapot. over een tijdje wil je geen alfa meer.

en zeg nu niet “kletspraat”……….wacht maar af.

je volgende auto word weer een tdi, maar dan een golf-4 of een passat.

let op wat ik je vertel.

• Mieke

Geen spijt! Volkswagen, wie anders………

Mzzl

Michel (enne gefeliciteerd!!!)

• Massino

Betere keus had je niet kunnen maken!

Ach jawel, misschien een golf 4 kunnen regelen, maar dat later altijd nog!!

• rob

tja hoef niks meer te zeggen staat al in vorige berichten