Hoge tonen

• Dennis

Beste mensen,

Ik heb een passat variant, en heb kort geleden een andere radio er in gekocht, maar de hoge tonen achterin doen het minder als voorin.

volgens mij is dit standaard, maar zit er iets tussen wat je weg kunt halen zodat ze het net zo goed doen als voor????

Ik dacht eerst dat ze stuk waren maar dat zijn ze niet.

wie weet wat het is, of hoe het zit??

Groeten Dennis.

• a3

Zitten er tweeters in en doen die het??

• Mieke

Standaard wordt de Passat niet afgeleverd met speakers achterin.

Ikzelf heb een Comfort Line en ook daar zitten ze niet in. De vraag is of de kabels er ook al zitten, de ene wel de andere niet. Dit kun je makkelijk checken door het rubber bij het scharnier even los te trekken en te kijken of daar kabels lopen.

De prijzen voor standaard speakers van VW vind ik meevallen, en het geluid vind ik niet slecht. Als je er een concertzaal van wilt maken is het natuurlijk iets anders.

Weet je zeker dat er speakers inzitten?

Mzzl

Michel (ps de geluiden dien je te regelen vanuit je radio en het is afhankelijk of je radio dat kan dus raadpleeg de documentatie))

• Dennis

Beste mensen,,

Er zitten 100% speakers in, heb de deur panelen er af gehad om te kijken of er wel wat in zat en of ze het deden.

In totaal Dus 8, 4 voor en 4 achter.

Als ik mijn oor bij de speaker houdt dan komen er wel hoge tonen uit maar de hoge tonen voor hoor je een stuk beter als achter in.

Als je achter in zit klinkt het veel doffer als voorin.

daarom dacht ik dat er mischien een filter tussen zat die achter in dus hogetonen wat meer tegen houdt omdat je er dus behoorlijk dicht bij de speakers zit.

Daarom zou het kunnen dat het standaard is.

vandaar mijn vraag of iemand anders dat ook opgevallen was en of dat in elke passat zo is.

• Bert

In mijn golf zitten ook 8 standard speakers heb met de achterste ook zo iets van kan dat nou niet beter.

Bert