Reviseren versnellingsbak

• miss M

Hai,

Wie weet hoeveel het ongeveer gaat kosten om een versnellingsbak te laten reviseren van een Golf 4 TDI?

Hij wil niet meer in zijn 5 en ook steeds moeilijker in zijn 1, helpt reviseren dan nog wel of moet er wat anders gebeuren?

Groetjes Miss M

• miss M

Hai,

Ik vraag het omdat er waarschijnlijk wel prijsverschillen kunnen zitten tussen de 1 en de andere garage…dus ik wil ongeveer weten wat de meest gevraagde prijs is dan dat ik straks in zee ga met iemand en veel te veel ga betalen…tenslotte laat ik niet elke dag een versnellingsbak reviseren dus vandaar mijn vraag hier.

Groetjes Miss M

• Bjorn

Zit er nog wel genoeg olie in de bak?

• miss M

hai,

sorry voor de late reactie…probleem is al opgelost.

er moest alleen wat worden aangedraaid,maar werd wel bij verteld dat de versnellingsbak wel binnen nu en een jaar aan vernieuwing toe is…omdat hij wel hier en daar slijtage begint te krijgen.

• Marno Kerdijk

Hallo ,

Ik heb een Passat 4 motion 2.5 tdi. Heb problemen met de automaat. Vooruit gaat het prima .als ik achteruit wil met mijn aanhangwagen heeft die een probleem.(slippen). Er is ooit een ongeluk gebeurt dat er per ongeluk de olie is afgetept. Kan het zijn dat de software weer afgesteld moet worden en zo niet wat kan het zijn en wat voor kosten kan ik verwachten ?. Bij voorbaat hartelijk bedankt .m.v.g. Marno