m,n poelies van m,n motorblok zijn er kompleet afgebroken ,waterpomt en distributie poeli.
een maand geleden nieuwe distr riem op laten zetten ,kan dat een oorzaak zijn ??
er zijn twee poelies die met 4 m8 imbus boutjes vast zaten met in het midden van die poelie een bout zit die zit nog aan het blok
een is een gewone v snaar de ander een brede met in de lengte richting banen die in de brede poeli passen .
een is de aandrijving van stuurbekr de ander vavn de water pomp en dinamo volgens mij gr dirk jaspers
ps alvast bedankt voor z,n snelle reaktie
vw monteurke schreef:
>
> Beetje warrig en onduidelijk verhaal.
>
> Wat voor motor is het ?
> Wat is het type en modeljaar van je auto ?
> Wat is er nu eigenlijk afgebroken ?
> De pully waar de v-riem of de rib-riem overheen loopt of het
> tandwielachtige deel waar de distributieriem overheen loopt ?
> Wie heeft die tandriem vernieuwd ? Dealer, algemeen bedrijf
> of Teun Beun ?
bouwjaar is 1997 1900cc motor poulyvilozoov schreef:
>
> Ja, dat kan.
> Bij de oudere dieselblokken was er een probleem met de
> krukasstomp, de gebruikte bouten konden niet vast genoeg
> gedraaid worden.
> Later werd er een betere kwaliteit gebruikt en was het
> probleem verholpen.
> Zonder nadere info (motorcode , bouwjaar) kan hier niks over
> gezegd worden…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?