versnellingsbak golf 3 tdi

• Jos

Hallo, als ik mijn auto in de achteruit zet wil hij nog wel eens gewoon vooruit gaan, ook wil hij soms moeilijk in de eerste versn. gaat meestal makkelijker als ik hem ff in de 2 zet…. das 1, en als hij dan in zijn achteruit staat, dan rij ik gewoon achteruit maar hoor/voel dan bijna direkt een soort tik, net of ik ergens overheen rij, een steen bijvoorbeeld. Wat kan dit zijn, voor t eerste mss de kopp.platen en drukgroep en voor t 2e: is de bak op zijn eind?

Alvast bedankt.

• rob

heb je niet toevallig een beetje veel speling op je pook,een soort roerpotje

• Jos

hij is niet superstrak meer idd, maar het gebeurt afentoe en niet continue. Maar goed, moet de bak dan vervangen worden? Dan ben ik mss ook gelijk van die rare “bonk” af.

• Jos

niemand verder…vraag ze iets over het vervangen van een lampje en er komen stapels reacties :) kan me niet voorstellen dat niemand dat weet.

• Jos

ok, moet ik dat maar eens nakijken dan, want dat zal in ieder geval dan de oorzaak zijn van dat “in z'n achteruit” verhaal zijn. En dan zal ik dat van die vreemde tik maar ff laten nakijken.bedankt :)