afleveringskosten?

• Henk

Willem smaken verschillen gelukkig, !!!

ook wij zijn bij de citroen C1 / peugeot 207 / toyota aan het kijken/rijden geweest,

echter deze zitten voor geen meter!!

en dan rij je ook niet lekker!!!!

die zijn trouwens pas echt klein!!!!( zijn eigenlijk alle 3 hetzelfde)

en prijstechnisch zijn ze net zo duur!!

onze keuze gaat zich steeds meer richten naar de FOX of Swift.

rijd lekker en toch lekker ruim!!

Henk & Margot.

• Willem

gelukkig wel, zelf rijdt ik met oude mercedessen, maar interreseer me in de markt van dit soort nieuwe wagens, en ben altijd opzoek naar meningen over aankoop van nieuwe wagens, (omdat dit mijn hobbie laat bestaan)

neem me daarom ook niet kwalijk over mijn uitspattingen!

een volkswagen zit aanduidelijk beter in elkaar dan een fiat/renault/etc

heb thuis ook een polo sdi die auto rijdt gewoon stukken volwassener dan de punto die wij ervoor hadden….

groetjes Wim

• Ralph

Wim,

teneerste is een C1 of die peugeot geen concurrentie van de fox, vergelijk hem liever met de C2. Daarbij komt dat wanneer je zo'n auto aanschaft je in een auto rijdt die nog 3 andere merken voeren. Lekker speciaal, vandaar overigens ook de prijs. Ga voor de gein een keer achterin zitten! Enjoy!

De fox is een auto die van alle auto's met een vanaf prijs onder de 10000 euro gewoon het beste is. Daar kun je niet omheen. Uitstekende rijkwaliteiten en goeie materialen.

Ten tweede, heb je het over een G3 installatie. Wanneer je een beetje je huiswerk doet, weet je misschien dat vw zijn handen heeft terug getrokken van het rijden op alle andere dingen behalve benzine, diesel. Koken doe je op gas, toch geen autorijden! En als je het dan allemaal te duur vindt koop je toch lekker een Matiz! Nee das lekker…