Bora aanschaffen?

• suus

Hoi,

Wij willen een bora aan gaan schaffen. Een tdi uit 2001 met 130000km nap.Nu horen we allemaal verhalen dat we dit niet moeten doen dat de boordcomputer steeds op tilt slaat en dat het geen zuinige auto is. Bora s zouden dure auto s in gebruik zijn ook bij de garage met je beurten en apk. Nou vinden wij het een geweldige auto, maar zijn wel aan het twijfelen gegaan door die verhalen. Is dit terecht? Wat zijn jullie ervaringen?

Alvast bedankt Gr Suus

• marcel

kijk een op www.autoweek.nl klik in rechterkolom op myreview.

klik op volkswagen en dan op bora/golf.

daar plaatsen mensen een verhaaltje over de bevindingen van hun auto.

laat je even op dit prikbord weten of je er voldoende infomatie uit gehaald hebt.

• edwin

rij zelf ook bora uit 2001 benzine heb nog nooit wat gehad en heb de auto nu 2 jaar en een grote beurt is ook heel gewoon gewoon doen veel plezier ermee

• a3

wat is niet-zuinig tegenwoordig? als je een beetje beschaafd rijdt haal je met een tdi tussen de 1 op 17 tot 1 op 20.

• Willem

misschien jaloers volk? nooit erge problemen over bora's gehoord,

• Jako turbo mann

Kan ik me niets bij voorstellen. Mijn Golf tdi bevalt me uitstekend en hij is zuiniger dan menig auto in zijn klasse. Het onderhoud bij de vw-dealer is inderdaad niet goedkoop maar ik denk dat je bij Ford en Opel ook de hoofdprijs betaald.

• albert

geachte suus

ik heb jaren bmw gereden …dan hoef je eigenlijk niet te vragen wat duur is

als je bij een off. dealer gaat ben je je centen al kwijt voor dat je binnen bent

ik hen sinds een maand een bora en ik moet je zeggen dat ding loopt als een trein

qua verbruik valt hij mee maar dat is ook afhankelijk van je voet hoor

mijn advies ….je zal er geen spijt van krijgenJako turbo mann schreef: