storing verlichting

• doehetzelf

ik heb een passat cl variant diesel 50kw van jan.1992.Als de verlichting word ingeschakeld brand alleen stadslicht.Dimlicht en grootlicht doen het niet.Achterverlichting wel okee.De wegenwacht kon ook de storing niet vinden en heeft bedrading doorverbonden zodat dimlicht nu wel weer brand.Grootlicht werkt alleen als ik de schakelaar aanklik en vast houd.Er brand dan groot en dim tegelijk.Dit kan zo niet blijven en wil dit graag oplossen.Wie o wie kan mij hierover goede raad en oplossing geven.Bijvoorbaat dank voor de moeite.

• ex vw sloper

lichtschakelaar kapot !

• doehetzelf

bedankt voor je reaktie . lichtschakelaar heb ik gewisseld met andere (goede) schakelaar maar is niet de oplossing.

mvg

• knaak

schakelaar kapot van richtingaanwijzer heb ik ook keer gehad met auto

• a3

schakelrelais al gecontroleerd?

• doehetzelf

bedankt voor reaktie.richtingaanwijzerschak. is goed. heeft alleen funktie overschakelen van dim naar groot en ik krijg bij inschakelen verl.alleen maar stadslicht en dus werkt grootlicht dan alleen als je hem vasthoud. ik moet om te beginnen volgens mij eerst weer normale verlicht.ingeschakeld krijgen.

mvg

• doehetzelf

monteurke bedankt er was geen spanning op voedingsdraad bij de schakelaar oorzaak was dat er een breuk in de draad was,alles werkt nu weer.Verder iedereen bedankt voor alle meedenken en reageren.

mvg