Aanschaf adres golf II GTI

• Kevin

Goedenavond,

Ik vraag me af of er in de buurt van rotterdam een gerenomeerd adres is waar je de meeste kans maakt om een goede golf type II gti aan te schaffen?

Het liefste heb ik een 5 deurs, maar volgens mij zijn die vrij schaars…

Andere adressen zijn ook welkom, maar dat reist voor mij nogal moeilijk, ik heb nl geen auto op dit moment…

Groetjes Kevin

• Willem

als je handig bent, maakt het allemaal niet zoveel uit,

blok 100% maken, over spuiten wat leuke velgen, en je hebt echt wat cools, ik weet niet wat je budget is,

maar als hij laag is kun je beter voor een onverwoestbare 1.6d op slaolie gaan, paar leuke velgen er onder, hahaha

groetjes Wim,

• Niels

Niet bij een bedrijf kopen!

De verkoper zal altijd vertellen dat het de laatste mooie en echte GTI van NL is. Allemaal bullshit natuurlijk.

Ik koop dergelijke auto's alleen particulier zodat je kunt zien wie ermee gereden heeft. Is het jong opgeschoten ventje zonder geld? STAAN LATEN!

Is het een liefhebber die de auto een aantal jaar heeft bereden, weet waarover hij/zij praat en zelf rekeningen kan overleggen dan loop je de minste risico's.

Check of vraag altijd hoe lang de auto in bezit is geweest. Is dit een paar maanden dan ook staan laten! Of er is geen geld voor de auto of er mankeert iets aan.

Checken op kenteken kan op https://info.apk.nl/ovi/oviinvoer.aspx

Succes