hallo ik ben in het bezit van een vw polo bouwjaar 2003, nu opeens is mijn stuurbekrachtigingspomp stuk , heeft iemand ervaring hiermee.
hallo
hij heeft een ton gereden. ik heb van de garage begrepen dat de helft van de kosten vergoed wordt.alleen begrijp ik niet hoe het komt dat deze opeens stuk gaat, het lampje ging opeens branden. er waren geen voortekenen. vorige maand brandde wel het motorolielampje en toen viel ook de stuurbekrachtiging uit, vervolgens heb ik gelijk motorolie bij gevuld en de stuurbekrachtiging deed het toen ook weer.
gr lilianne
Mijn polo is uit 2002 nog geen 20.000km omdat er gewoon weg te weinig meegereden wordt.ook bij mij valt de stuurbekrachtiging uit.ze hebben bij mij de bedrading en de stekkers herstelt,maar het probleem blijft,weer contact opgenomen met de dealer en nu wordt er gezegd dat er een nieuwe stuurpomp in moet.heeft iemand een idee wat me dat weer gaat kosten???dit vraag ik omdat m'n remschijven en blokken ook al vervangen zijn.dit komt weer door te weinig rijden en wonen aan de kust.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?